Tüütud punnid ei lase elada? Vaata, mida aknel su tervise kohta öelda on!

4 kommentaari
Tüütud punnid ei lase elada? Vaata, mida aknel su tervise kohta öelda on!

Hiina meditsiinis usutakse, et punnid sinu teatud näo piirkondades viitavad terviseprobleemidele erinevates keha osades. Akne on hea indikaator sellest, millised organid vajavad su viivitamatut tähelepanu.

Hiina meditsiinis usutakse, et punnid sinu teatud näo piirkondades viitavad terviseprobleemidele erinevates keha osades. Akne on hea indikaator sellest, millised organid vajavad su viivitamatut tähelepanu.

Vaata siit näokaarti ja loe edasi, kuidas peaksid käituma vastavalt sellele, kus punnid ennast ilmutavad!

Ülemine osa otsmikust – seedesüsteem ja kuseteed

Joo rohkelt vett, jälgi oma toitumist, eemalda oma toidulaualt rasvased toidud ja rafineeritud suhkrud. Tarbi rohkelt värskeid orgaanilisi puu- ja juurvilju. Samuti lisa oma menüüsse rikkalikult antioksüdante sisaldav roheline tee, soe sidrunivesi ja värsked marjad. Söö ka hapendatud toite nagu hapukapsas ja keefir või kui sulle need ei maitse, asenda probiootilise toidulisandiga. 

Alumine osa otsmikust – süda

Süda on elutähtis organ, mille töö tänu viletsale toitumisele, vähesele liikumisele ja mitmetele vaimsetele ja füüsilistele probleemidele võib saada häiritud. Kui sul esineb vistrikke otsmiku alumises osas, võta endale eesmärgiks teha regulaarselt südame- ja veresoonkonna tööd soosivaid harjutusi. Lisaks aitab südant tugevana hoida ka granaatõuna ja kookosõli tarbimine.  

Kõrvad – neerud

Neeruprobleemidele viitavad suured ja valulikud vistrikud kõrvadel, mis mitte kuidagi ei taha ära minna. Probleemi lahendamiseks joo rohkelt vett ja vähenda soola tarbimist. Tervete ja töökorras neerude hoidmiseks väldi kiirtoitu, joo rohkem vett ja söö rohkem peterselli, sest see on ideaalne mürkidest vabastaja.

Silmad ja kulmudevaheline piirkond – maks

Rasune ja punetav nahk ning punnid kulmude vahel võivad viidata sellele, et su maks on kurnatud ja vajab puhastust. Väldi rasvaseid toite, eelkõige taime-, soja- ja rapsiõli, alkoholi ja pastöriseeritud piimatooteid. Väldi ka hilist söömist, see laseb maksal öösel puhata. Maksa puhastamiseks söö (NB! päeva ajal) rohkem küüslauku, greipi, porgandit, peeti, rohelisi lehtköögivilju, sidrunit ja laimi ning joo rohelist teed.

Põsesarnad – kopsud ja hingamisteed

Parim võimalus probleemist võitu saada on loobuda suitsetamisest. Kui sa ei suitseta, mõtle järgmistele faktoritele nagu astma, kopsuviirus, allergia või saastatud keskkond, ning tee kindlaks, ega ükski neist sulle probleeme ei tekita. 

Põsed – igemed ja hambad

Väldi rafineeritud suhkruid ja karastusjooke. Söö rohkelt värskeid kiudaineterikkaid puu- ja juurvilju, nende närimisega tugevdad nii hambaid kui igemeid.

Lõua küljed – hormoonid ja suguorganid

Probleem, mida esineb palju just naiste hulgas, kui vistike ilmumine võib olla seotud menstruatsiooni või rasestumisvastaste tablettidega ning rohke soja kasutamisega toiduvalmistamisel. Mõnikord võib vistikke lõua külgedel tekitada ka emotsionaalne või füüsiline stress. Probleemi lahendamiseks püüa piisavalt magada, proovi meditatsiooni või joogat, et hoida meel värske ja stressivaba. Tarbi rohkelt asendamatuid rasvhappeid, eriti oomega-3 rikkaid toite ning rohelist teed.

Lõua keskosa – peensool ja magu

Peamiselt tekitavad vistrikke lõua keskkosas vilets toitumine ja toiduallergiad. Kui su toitumine on korras, võib probeem seisneda selles, et kõik toitained ei pruugi seeduda. Sa oled see, mida sa sööd, ei vasta enam päris tõele. Pigem on nii, et sa oled see, mida suudad seedida. Kui su sooles pole piisavalt probiootilisi baktereid ja see on tasakaalust väljas, ei ole kahjuks kasu ka terviktoidust, ükskõik kui kasulik see siis ka oleks. Muuhulgas võivad mao- ja peensooleprobleeme tekitada ka vähene uni, stress ja vedelikupuudus. Püüa piisavalt magada, joo rohkelt vett ning vähenda stressi, tehes elustiilimuudatusi, joogat või mediteerides.

Vaata ka VIDEOt!

 

Allikad: themindawakened.com, www.glamrs.com