Viis nippi, kuidas ennast trenni meelitada

Viis nippi, kuidas ennast trenni meelitada

Eriti masendavalt pimedatel aasta alguse kuudel kipub käest libisema motivatsioon trenni teha. Siin on viis nippi, kuidas end treenima petta.

Eriti masendavalt pimedatel aasta alguse kuudel kipub käest libisema motivatsioon trenni teha. Siin on viis nippi, kuidas end treenima petta.

“Ainult seitse minutit!”
Ütle endale, et sa teed ainult seitse minutit korraga. Ja kui sa tõesti siis lõpetada tahad, tee seda. Kuid ilmselt seda ei juhtu, sest kulub ainult kuus minutit trenni, et heaoluhormoonid tööle hakkaks ja sind edasi treenima meelitaks. 

Kuula trennimuusikat
Kui sul on treeninguteks oma playlist, pane see mängima. Kuula neid lugusid, mis tavaliselt taustaks mängivad, kui trenni teed. See viib su õigesse meeleollu ja keeldumine ei tule enam kõne alla.

Treeni koos tugevamaga
Tee trenni koos kellegagi, kes on umbes 40 protsenti paremas vormis kui sina. See motiveerib sind märksa rohkem pingutama, sest sa ei taha alla jääda, samas pole kaaslane jällegi nii vormis, et sa tema tasemele ei küüniks.

Kalender
Pane oma trenniajad kalendrisse kirja ja informeeri mõnd lähedast, et pead sel päeval ja kellaajal trenni minema. Las ta utsitab sind takka!

Ära argumenteeri
Ära otsi vabandusi ja põhjuseid, miks sa ei saa minna. Lihtsalt võta ennast kokku ja mine! Sel ajal, kui sa kurdad ja halad, jõuaksid sa juba mitu treeningut ära teha.