LIHTSA NIPIGA POHMELLIST VABAKS: see toimib!

4 kommentaari
LIHTSA NIPIGA POHMELLIST VABAKS: see toimib!

Liigne alkoholi tarbimine toob endaga kaasa ebameeldiva pohmelli, millest vabanemine võtab aega olenevalt sellest, kuidas sa peojärgsel päeval käitud – mida sööd ja mida jood. Õnneks on olemas mooduseid, mis pohmelli leevendavad ja enesetunde üsnagi kiirelt paremaks teevad.

Liigne alkoholi tarbimine toob endaga kaasa ebameeldiva pohmelli, millest vabanemine võtab aega olenevalt sellest, kuidas sa peojärgsel päeval käitud – mida sööd ja mida jood. Õnneks on olemas mooduseid, mis pohmelli leevendavad ja enesetunde üsnagi kiirelt paremaks teevad.

Mitmed tervisespetsialistid soovitavad pohmelli puhul tarbida rohkelt banaani! Nimelt sisaldab banaan kaaliumit ning alkoholi tarbides just sellest mineraalist organismis ka suur puudujääk tekib. Pohmelli põhjustabki see, et organismis tekib puudujääk vitamiinidest ja mineraalidest, sest alkohol viib need kehast välja ja nüüd tuleb need kasulikud ained tagasi saada.

Banaan on hea ka seetõttu, et see annab energiat ja sisaldab puuviljasuhkrut, mida pohmellis organism väga vajab. See on kordades parem valik kui kiirtoit, mille järgi pohmakaga tihtipeale isutab, kuid mis muudab organismi olukorra veelgi kehvemaks, sest kiirtoidul puudub reaalne toitaineteväärtus ja selles sisalduvad rasvad aeglustavad seedimist ja annavad kehale lisakoormust. 

Esmalt tuleks kindlasti rohkelt vett juua ja siinkohal võiks eelistada mineraalaineid sisaldavat vett! Seejärel külm dušš ja korralik hommikusöök, mille keskmeks on banaan.

Näiteks suvisel ajal võiks teha värskendava smuuti banaanist, maasikatest, jogurtist, piparmündist või basiilikust ja lisada sinna veel chia-seemneid või hoopis kooritud kanepiseemneid.

Ka banaani-maapähklivõi röstleib on hea mõte! Leib sisaldab häid süsivesikuid, mis kõikuva veresuhkru paika loksutavad ja maapähklivõi leevendab rasvase toidu isu, mis pohmelliga kaasneb.

Allikas: stylecaster.com