PATUVABA HÕRGUTIS naisele, kes tahab saledat figuuri

9 kommentaari
PATUVABA HÕRGUTIS naisele, kes tahab saledat figuuri

Magustoit ei pea olema suhkrurikas, see võib olla ka tervislik vahepala, milles leidub nii vitamiine kui ka väärtuslikke toitaineid, millest organism uut energiat saab. Kvaliteetsed ja puhtad koostisained teevad sellest hõrgutisest tõeliselt mõnusa naudingu, mida süües süümepiinu tundma ei pea, sest see on 100% patuvaba!

Magustoit ei pea olema suhkrurikas, see võib olla ka tervislik vahepala, milles leidub nii vitamiine kui väärtuslikke toitaineid, millest organism uut energiat saab. Kvaliteetsed ja puhtad koostisained teevad sellest hõrgutisest tõeliselt mõnusa naudingu, mida süües süümepiinu tundma ei pea, sest see on 100% patuvaba!

Šokolaadine valgurohke hõrgutis, mida võib nautida nii hommikul, päeval kui ka õhtul! 

Retsept (ühele):

Vaja läheb: 200 grammi Kreeka jogurtit, 50 grammi kookoshelbeid, 50 grammi mustikaid, 30 grammi valgupulbrit või naturaalset kakaod, pisut vett.

Tee nii: Sega jogurt, vesi ja valgupulber ühtlaseks massiks, lisa kookoshelbed ja sega veel kord ning kõige lõpus lisa mustikad. Naudi kohe!

Kreeka jogurtit valides eelista valgurohket varianti (100 grammi kohta võiks valke olla 7 grammi) ning kui sa valgupulbrit ei kasuta, siis lisa magustoidule kakaod, millele ei ole lisatud suhkruid. Kookoshelbeid võib asendada ka mandlilaastudega ja mustikaid näiteks metsmaasikatega.

Mina lisasin magustoidule šokolaadimaitselist valgupulbrit, ent ilmselt tuleb see imeliselt maitsev ka näiteks küpsisemaitselise valgupulbriga.

Tegu on väga tervisliku vahepalaga, millest organism saab rohkelt valku, vitamiine, mineraalaineid, häid rasvu, kiudaineid ja pisut ka süsivesikuid.

Karin Karu