1 lihtne harjutus, mis toob sinu ellu tasakaalu ja õnne

1 lihtne harjutus, mis toob sinu ellu tasakaalu ja õnne

Tänapäeva ühiskonnas on ärevushäired, stress, depressioon ja masendus üsnagi tavaline nähtus. Inimesed võtavad endale üha rohkem kohustusi, seavad ebainimlikke eesmärke ning selle kõige tulemusena on väga lihtne iseennast ära kaotada. Pingete maandamiseks tarbitakse alkoholi ning isegi narkootilisi aineid – kes usub, et see aitab, siis paraku ei aita! 

Tänapäeva ühiskonnas on ärevushäired, stress, depressioon ja masendus üsnagi tavaline nähtus. Inimesed võtavad endale üha rohkem kohustusi, seavad ebainimlikke eesmärke ning selle kõige tulemusena on väga lihtne iseennast ära kaotada. Pingete maandamiseks tarbitakse alkoholi ning isegi narkootilisi aineid – kes usub, et see aitab, siis paraku ei aita! 

Parim viis iseennast taas leida ja elu nautima õppida, on aja maha võtmine ja selleks ei pea kohe kindlasti töölt lahkuma või teise riiki kolima. Kõige esimene ja kõige olulisem asi on hakata iseennast ja oma keha uuesti kuulama. Selleks tuleb õppida keskenduma ja siinkohal tulevad appi hingamisharjutused.

Just hingamisharjutuste abil on võimalik oma elus kord luua! Kes on proovinud, need teavad …

Üks väga lihtne harjutus, mida sa proovida võiksid, käib nii: sea ennast mugavalt istuma, soovitavalt padjal või pehmel vaibal. Rista jalad, aja selg sirgu, rind ette ja aseta käed põlvenukkidele ehk siis teisisõnu võta sisse traditsiooniline mediteerimisasend. Hinga rahulikult suu kinni hoides kuue sekundi vältel sisse, hoia kaks sekundit ja hinga kuus sekundit välja, hoia taas kaks sekundit. Kuni sa pole seda hingamistehnikat täiesti selgeks saanud, keskendugi harjutuse ajal hingamisele. 

Kui oled hingamistehnika selgeks saanud, võid seda harjutust tehes oma peast negatiivsed mõtted välja saata ning meelestada end positiivselt. Sina ise kontrollid oma mõtteid ning mured, mis sinu pead vaevavad, on sageli hoopis kellegi teise mured. Luues oma peas ise puhtust, õpid sa ühel hetkel ka negatiivseid emotsioone vältima ja sa ei lase neid enam nii lihtsalt ligi.

Selle harjutuse eesmärgiks on õppida iseennast kuulama ja keskenduma ainult iseendale ning oma kehas toimuvale. 

Allikas: mindbodygreen.com