10 viisi, kuidas nahk peale kaalukaotust uuesti trimmi saada

10 viisi, kuidas nahk peale kaalukaotust uuesti trimmi saada

Edukas kaalukaotus on alati suur saavutus ning seda tasub igal juhul tähistada. Kuid osade inimeste jaoks kaasneb märkimisväärse kaalukaotusega uus probleem – lodev nahk. Õnneks on ka sellele murele lahendus olemas. Kui suudad endas järgnevad harjumused juurutada ja järgid kõiki nõuandeid, siis juba mõne aja pärast on su nahk ilus ja elastne. 

Edukas kaalukaotus on alati suur saavutus ning seda tasub igal juhul tähistada. Kuid osade inimeste jaoks kaasneb märkimisväärse kaalukaotusega uus probleem – lodev nahk. Õnneks on ka sellele murele lahendus olemas. Kui suudad endas järgnevad harjumused juurutada ja järgid kõiki nõuandeid, siis juba mõne aja pärast on su nahk ilus ja elastne. 

Kontrolli kaalukaotamise protsessi. Enamikel juhtudel tekib üleliigne nahk just seetõttu, et kaalukaotus on sinu keha jaoks liiga kiiresti toimunud. Nahale tuleb aega anda, vastasel juhul kaotabki sinu nahk elastsuse. 

Tarbi rohkem vett. Piisav vee tarbimine on sinu tervisele igati kasulik ja lisaks muudab see su naha tugevamaks ja siledamaks. Proovi juua vähemalt kuus klaasi vett päevas.

Käi regulaarselt trennis. Lihastreening mõjub lihastele hästi ning need moodustavad sinu naha alla tugeva toe.  

Niisuta nahka. Võimalusel kasuta E-vitamiini sisaldavat niisutajat. Samuti võid proovida kookosõli, mis on täiesti looduslik ja rahustab nahka. Seda sisaldavad paljud kehakreemid, kuid nahka võid niisutada ka puhta kookosõliga. 

Kõhulihaseid treenivad harjutused. Kõige esimesena annab kaalukaotus endast märku just kõhupiirkonnas ning seetõttu tekib just sinna kõige rohkem üleliigset nahka. Ole kõhtu treenides väga järjekindel, tulemused ei anna endast üleöö märku. 15-20 minutist kolmel kuni viiel päeval nädalas peaks piisama. 

Massaaž. Võta endale paar korda kuus aega, et massaaži minna. See turgutab sinu vereringet. Kui puudub võimalus professionaali külastamiseks, siis võid vabalt ka ise endale massaaži teha. 

Kaitse nahka liigse päikese eest. Väldi liigset päevitamist ja solaariumis käimist – see kõik kahjustab sinu naharakke. Sama kehtib ka kloorivees ujumise kohta, sest kloor kuivatab nahka. Kui käid ujumas, siis ära unusta peale seda end pesta ning nahka niisutava kreemiga hellitada. 

Koori keha meresoolaga. Mõned teadlased on öelnud, et meresoola sisaldavad kehakoorijad parandavad sinu vereringet, aga lisaks aitavad ka naha elastsena hoida. Muutust näed juba paari nädala pärast. 

Sea endale eesmärk. Kui oled enda jaoks kindla plaani paika pannud ja näed vaimusilmas, milline elastse nahaga välja näeksid, siis see on parim motivaator üldse! See aitab sul rohkem pingutada ja pisiasjadele tähelepanu pöörata. 

Ole kannatlik. Kehal läheb uue suurusega harjumiseks aega ning sinna ei saa midagi parata. Kui kaalukaotus oli suur, siis ei pruugigi sinu nahk sellest kunagi sajaprotsendiliselt taastuda. Kuid ära lase end sellest häirida! Sa oled oma elus teinud läbi suure muutuse ja sinu enesetunne on seeläbi kindlasti paranenud. 

myhealthytraining.com