Reklaam sulgub sekundi pärast

Luksusbränd Vuitton läks telesse

Isegi nii luksuslik bränd nagu Louis Vuitton on otsustanud suunata oma reklaamistrateegia suurimasse massimeediumi. Siiani Vuittoni reklaami ei tohtinud isegi paberile trükkida, kui siis ainult kõrgkvaliteetsele ja kõrgläikelisele ajakirjapaberile, nüüd aga on firma oma reklaamistrateegiat muutnud.
Antoine Arnault, kes brändi reklaamistrateeg, otsustas et on aeg minna TV-sse ja kinoekraanidele.

Isegi nii luksuslik bränd nagu Louis Vuitton on otsustanud suunata oma reklaamistrateegia suurimasse massimeediumi. Siiani Vuittoni reklaami ei tohtinud isegi paberile trükkida, kui siis ainult kõrgkvaliteetsele ja kõrgläikelisele ajakirjapaberile, nüüd aga on firma oma reklaamistrateegiat muutnud.
Antoine Arnault, kes brändi reklaamistrateeg, otsustas et on aeg minna TV-sse ja kinoekraanidele.
Louis Vuittonile on see esimene reklaam mis hakkab jooksma kaabeltelevisioonis, satelliitkanalites ja kinodes üle maailma alates 15 veebruarist.
90 sekundiline klipp, mis võeti lindile Prantsusmaal, Indias, Jaapanis ja Hispaanias ainult tavaliste inimestega, kannab pealkirja „ Kuhu elu sind viib?“

Huvitav, kas Vuittoni eeskuju on nakkav?

 

Pilt: vana ja stiilne, 2006 aasta Vuittoni reklaam Scarlett Johanssoniga

/Marie Kekki/