Mida arvab Veikko Täär Eesti teeninduskultuurist ja selle tasemest

Mida arvab Veikko Täär Eesti teeninduskultuurist ja selle tasemest

  Kas klienditeenindus Eestis on tasemel või mitte? Et sel teemal on meedias palju sõnavõtte olnud, siis uuris Buduaar Veikko käest, kuidas tema meie klienditeenindusse suhtub.  Näitleja Veikko Täär (41) on mänginud Eesti Draamateatri, Vanemuise, Ugala ja paljude teiste teatrite lavastustes ning osalenud mitmetes teatriprojektides.   

Kas klienditeenindus Eestis on tasemel või mitte? Et sel teemal on meedias palju sõnavõtte olnud, siis uuris Buduaar Veikko käest, kuidas tema meie klienditeenindusse suhtub. 

Näitleja Veikko Täär (41) on mänginud Eesti Draamateatri, Vanemuise, Ugala ja paljude teiste teatrite lavastustes ning osalenud mitmetes teatriprojektides. 

Veikko tõdeb, et klienditeenindus Eestis võiks olla parem küll, samas tuleks siinkohal ka klientidel endil paremat suhtumist üles näidata. “Viimastel aastatel on meie klienditeenindus kindlasti tõusnud, kuid sellel alal on pidevalt arenemisruumi. Kliendid saavad oma kuningliku käitumisega anda kindlasti tõuke teeninduskultuuri tõusmisele,” nendib Veikko.

Kus on Veikko arvates parim/halvim teenindus? “Väga keeruline on liigitada selgelt, et kus on väga hea ja kus väga halb teenindus. Õnneks on üsna palju teenindusvaldkondi, kus teenindus on väga kõrgel tasemel.”

Mis aga ebameeldivatesse kogemustesse puutub, siis arvab Veikko: “Ma ei salvesta ebameeldivaid kogemusi, kuid oma emotsionaalsest mälust kerkib esile kindlasti selliseid hetki, mil ma ei tunne end kliendina just kõige paremini.”

Karin Karu