Reklaam sulgub sekundi pärast

Uued parfüümid aitavad Eestimaa metsa kasvatada

Uute lõhnatoodete Dsquared He Wood ja She Wood ostjad aitavad istutada Eestimaa metsadesse mitu tuhat uut saarepuud. Renalko Kaubandus finantseerib iga aasta lõpuni ostetud Dsquared Wood lõhnatoote puhul kahe uue saareistiku jõudmist Eesti metsadesse järgmisel kevadel. Projekti partneriks on Eesti riigimetsi majandav RMK. Kampaania moto on 1 lõhn = 2 puud.

Uute lõhnatoodete Dsquared He Wood ja She Wood ostjad aitavad istutada Eestimaa metsadesse mitu tuhat uut saarepuud.

Renalko Kaubandus finantseerib iga aasta lõpuni ostetud Dsquared Wood lõhnatoote puhul kahe uue saareistiku jõudmist Eesti metsadesse järgmisel kevadel. Projekti partneriks on Eesti riigimetsi majandav RMK.
Kampaania moto on 1 lõhn = 2 puud!

Saar on vähemlevinud, aga väärtuslik lehtpuu, millega ajalooliselt seotud nii pärimusi kui legende. Renalko töötajate täiendav panus on järgmisel kevadel kõik soetatud saarepuud RMK abiga õigel ajal ja õiges kohas ka metsa istutada.

Kampaanias osalevad Tallinna ja Tartu Kaubamaja, Stockmann, Opium, I.L.U. ja Ideaal Kosmeetika kauplused.

 

SHE WOOD
“Meie loodud lõhn ei ole magus ja plikalik, see on kaasaegne ja naiselik” Dean and Dan Caten


SHE WOOD: heleroosa, mitmekihiline, õhuline, sillerdav unistus...
Dsquared² esimesel naistelõhnal on ilus, tundeline ja sügav iseloom.
Caten vennad jagavad meiega armastust Canada, oma kodumaa vastu. Sellest on tingitud meestelõhna HE WOOD sügav side naistelõhnaga - see on WOOD, SHE WOOD.
Puit on põhiline element mõlemas lõhnas ja puidu jõud ja tugevus tulevad esile selles hõrgus aroomis. SHE WOOD sukeldub tunnetesse, peegeldab emotsioone ja särab kontrastides, mis on  omased naisele, mitte tüdrukule!
SHE WOOD on loodus ja vabadus. Kirg ja tunded.  Elujõud ja soojus.
See lõhn tuletab kajana meelde unustatud emotsioone, kutsub Teid eneseotsimisretkele, leidmaks oma unistusi ja ihasid, jõudu ja ISEENNAST!
Dean and Dan pühendavad oma esimese naistelõhna elavale, säravale, peenetundelisele naisele, kes armastab loodust. Ta on kohati kusagil eemal, tal on vaja oma mõtteid, oma aega ja ruumi, ta unistab kadumisest ja minnalasksmisest, talle ei meeldi kiirustamine ja raamid.
SHE WOOD kontseptsioon põhineb puidul ja keerleb looduse ümber...Puit oma kordumatuses, puit nagu vabadus, puit nagu elu ja jõud ja tugevus.
Naistelõhna välimus on pehmem, mahedam … Pudeli ülaosas on kasutatud üht nooblimat puitu, Põhja-Ameerika pähklipuud... tume puit rõhutab täiuslikult heleroosat, kandilist pudelit, muutes selle ennenägematuks, naiselikuks ja „elavaks“.
Väljapeetud ja elegantne – see on SHE WOOD pakend, mis rõhutab Dean and Dan’i tähelepanelikkust detailide suhtes. Heleroosal, soonilisest paberist lõhnakarbil, sädeleb roosa kulla tooni pressitud kiri.
Tulemus on „maalähedane“ ja luksuslik samaaegselt.
SHE WOOD: Lõhn, mis on looduse veetlevate, meelitavate ja võrgutavate osade kooslus.
Väga erinev ja teistmoodi, kordumatu ja sädelev, hingetuks tegev ja emotsioone loov.
Dean ja Dan andsid lõhnaloojale vabaduse ja toetuse luua lõhn, mis oleks loodusega harmoonias, ometi sensuaalne ning võrgutav.
SHE WOOD koosneb kolmest lõhnatasandist:
VALGUS, mis paitab maad ja soojendab elujõudu, mis voolab puu juurtes...
Sidrun, Jasmiini õielehed, Neroli
SAP, mis annab puule jõu, tugevuse ja seksikuse...
Kannikese õied ja lehed, Heliotroop, Muskus
PUU, mis on eluallikas ja kõige alus...
Seedripuu, Vetiver, Ambra
Lõhnaperekond: Puidu-lille
Lõhnalooja: Daphne Bugey
SHE WOOD: põgenemine loodusesse...
Loodus ja vabadus. Sensuaalsus ja kirg. Elu ja soojus.
Tema: särab valguses ja vee peegelduses, ta näib eksinud ja otsib puult kaitset.
Steven Meisel’i meisterlik tõlgendus SHE WOOD lõhnast on intensiivne, külgetõmbav, valgusküllane.

 

Dsquared² brändist

Kaksikvennad Canadast, Willowdale Ontario`st, Dean ja Dan Caten kolisid New York City´sse aastal 1983 et astuda Parson’i disainikooli. Aastal 1991 võttis neid vastu Itaalia ning aastal 1994, peale mitmeid edukaid koostööprojekte, avanes kaksikutel võimalus teha täiesti oma, meestekollektsiooni show. Edu oli kiire ja muljetavaldav-ekstravagantsed riided, mõjutatud muusikast, teatrist ja elust, pälvisid kohe moeringkondade tähelepanu. Ajakirjanikud ja kauba sisseostjad olid võlutud Canada nutikuse ja Itaalia käsitöö oskuslikust ühendamisest, sellist tähelepanu detailidele polnud ammu keegi pööranud.
Dsquared² on oma põhitõdedele siiani truuks jäänud, nende kontseptsioon on alternatiivne ehk nö. kiiksuga luksus.
Dsquared² viimaste hooaegade kollektsioonid on leidnud laia kõlapinda ja saavutanud suure populaarsuse tänu küpsele nägemusele, looduslähedusele ja väljapeetusele, säilitades samal ajal provokatiivset joont ja seksikaid pisidetaile.
Ühendus moe ja muusika vahel on Dsquared² märgi jaoks purunematu. Suures osas tänu Madonnale, kellele Caten vennad disainisid video “Don’t Tell Me” kostüümid ja 2002 aasta Drowned World Tour riided, sai alguse populaarsus show-biz maailmas.

2003/04 aasta moeshow tähed olid supermodellid Naomi Campbell, Eva Herzigova, Karolina Kurkova ja Fernanda Tavares, kes maabusid rock-staarideks riietatuna roosalt eralennukilt.
Dsquared² on alati meeldinud meie kõigi seas tuntud ja armastatud inimestele: Lenny Kravitz, Justin Timberlake, Ricky Martin, Nelly Furtado, Christina Aguilera , Simon Webbe ja Robbie Williams on Dsquared²  pühendunud kandjad.

Septembris 2007 tegi 19-aastane superstaar Rihanna catwalk debüüdi kevad/suvi 2008 moeshowl.

Hiljuti ühines Dean & Dan fänklubiga Fergie, kes kaasas vennad oma laulu “Clumsy” videosse, kus lavastatud moeetendusel jalutavad kõik kolm mööda muinasjutulist poodiumit.

[gallery ids="1854884"]