Reklaam sulgub sekundi pärast

Tartu poemüüja võttis kauba eest vähem raha ja otsib nüüd ausat ostjat taga!

Eile hakkas Facebookis levima kuulutus, kus Tartu üks kauplus otsib naist, kes ostis punase Samsungi. Tema avaliku otsimise põhjuseks oli see, et naine olla väidetavalt 230 eurot maksnud telefoni eest 100 eurot vähem tasunud ja vaene kassapidaja peab nüüd vahe ise kinni maksma. 

Eile hakkas Facebookis levima kuulutus, kus Tartu üks kauplus otsib naist, kes ostis punase Samsungi. Tema avaliku otsimise põhjuseks oli see, et naine olla väidetavalt 230 eurot maksnud telefoni eest 100 eurot vähem tasunud ja vaene kassapidaja peab nüüd vahe ise kinni maksma. 

"Meeldiv naisterahvas, kes sa ostsid ühest Tartu telefonipoest täna punase Samsung S4 Mini Duose - palun ole nii armas ja too oma uue telefoni eest ikka aus summa. Kiire päeva keskel võttis teenindaja sinult kogemata 230 euro asemel 130 eurot ja selle peab ta nüüd ise kinni maksma. Inimlikule aususele loota ju võib," kõlas Facebookis üleskutse, mida inimesed jagasid. 

Saa nüüd aru, kes selles süüdi on, et müüja oma tööd lohakalt tegi, sest vaevalt ostja teadlikult müüjat petma läks. Ja kas ostja üldse märkas, et ta vähem raha maksis? Igatahes on eestlaslikult ja avalikult juba keegi telefoni ostnud naisterahvas "läbi lillede" petiseks tembeldatud.

Kas sina loed poes alati kassapidajalt tagasisaadava rahasumma üle, või jääd samuti lootma kassapidaja professionaalsusele, et tagastatav summa on korrektne ja sa pole poodi petnud?

 

Buduaar.ee