Olla keegi teine- erutav ja põnev kogemus

Rollimängud võivad suhet elavdada eeldusel, et neid ei võeta liiga tõsiselt ning tegutsetakse mõistuse piires. Teesklemine, et oled keegi teine, avab sinu jaoks mitmeid uksi ning võimaldab sul ennast mõnikord vabaks lasta ja maailma teise pilguga vaadata.

Kadri Põldma
kadri@buduaar.ee


Rollimängud võivad suhet elavdada eeldusel, et neid ei võeta liiga tõsiselt ning tegutsetakse mõistuse piires. Teesklemine, et oled keegi teine, avab sinu jaoks mitmeid uksi ning võimaldab sul ennast mõnikord vabaks lasta ja maailma teise pilguga vaadata.


Rollimängu käigus väljud oma turvalisest tsoonist ning näitled äkki kedagi teist. Korraks keegi teine olla on põnev kogemus. Ootused, traditsioonid ja eelarvamused lase veega alla! On aeg olla korraks keegi täiesti võõras!


Rollimängude juures on olulised valgus, riided ja kostüümid. Kui naine pole oma kehaga rahul või tunneb end ebamugavalt, ei tule rollimängudest midagi välja. Siis võiks valgus olla hämar ning kasutada võib ka sidemeid, millega mehel või naisel silmad kinni seotakse.


Siin on mõned levinuimad rollimängud, mida algajad proovida võiksid.

õpetaja ja õpilane


Kirjeldus: Siin rollimängus on üks pool karm õpetaja ning teine süütu õpilane. õpilasel on range distsipliin ning ta kuulab õpetaja iga sõna. Tekib võimusituatsioon, mida on hea seksiks keerata. õpilane võib õpetajale vastu hakata ning õpetaja võib õpilast korrale kutsuda.

Stsenaarium 1: Tegevus toimub direktori kabinetis. õpetajal on range kostüüm, õpilasel koolivorm või midagi taolist. õpetaja on karm kuid seksikas, õpilane murelik ning alandlik. õpilasel on alati õpetaja suhtes väike tõmme olnud ning ta on läbi lukuaugu õpetajat piilunud ning samal ajal ennast rahuldanud. õpetaja sattus talle peale ning nüüd peab õpilane aru andma. Selle asemel, et õpilast noomida, ütleb õpetaja, et õpilane rahuldas end valesti ning näitab talle, kuidas seda õieti tehakse. Kui õpilane õppust ei võta, võib talle joonlauaga väikese vopsu anda.

Stsenaarium 2: õpetaja kutsub õpilase peale tunde enda kabinetti ning viimane peab panema paberile kirja kõik oma seksuaalsed mõtted ja fantaasiad, mis tal õpetajast on. Siis peab õpilane need kõva häälega õpetajale ette lugema. õpetaja erutub selle peale ning näitab õpilasele, kuidas talle meeldiks midagi teha.


ülemus ja sekretär


Kirjeldus: Tegevus toimub tööl meesülemuse ja sekretäri vahel. ülemus on domineeriv ning sekretär alluv. Seksi käigus võib muidu tagasihoidlik sekretär ohjad enda kätte võtta.

Stsenaarium 1: Tähtsa ärikohtumise ajal peidab sekretär end bossi laua alla ning alustab ülemusele oraalseksi tegemist. ülemus, kelle vastas istuvad tähtsad kliendid, peab tegema hea näo ning teesklema, et midagi ei toimu. Seda rollimängu reaalses elus praktiseerida on üsna põnev! Kes julgeb, see proovigu…

Stsenaarium 2: Sekretäril on seljas väga seksikas pesu ning ta püüab töö ajal seda oma bossile pidevalt näidata, sekretär pillab midagi maha, kummardub jne. Sekretär õrritab bossi niimoodi terve päev. õrritamine kestab nii kaua, kuni boss enam end tagasi hoida ei suuda. ülemus ei tohi aga sekretäri enne katsuda, kui viimane selleks loa annab. Ka see stsenaarium toimib kõige paremini reaalselt ellu viies.


Fotograaf ja modell


Kirjeldus: Siin mängus kehtib jälle mitte puudutamise reegel. Fotograaf ei tohi modelli enne puudutada, kui modell selleks loa annab. Modellil on võimalus kaamera ees olla ükspuha kes- saatan, pornofilmi näitleja, kokatädi või kes iganes. Siin rollimängus peab kindlasti mõtlema, mis saab tehtud fotodest peale mängu lõppu. Kas neid vaadatakse koos või kustutatakse need lihtsalt kaamerast ära.

Stsenaarium: Mees fotograafil on seatud üles fotostuudio. Modell poseerib talle alasti. Alustuseks võiks juua veidi