Ideaalses vormis Gerli Rosenfeld: võtsin kaalust juurde ja olen rahul

16 kommentaari
Ideaalses vormis Gerli Rosenfeld: võtsin kaalust juurde ja olen rahul

Enamik naisi on elu jooksul vähemalt ühe korra mõnda dieeti pidanud lootes sellega kaalust alla võtta ning enesetunnet parandada. Paraku tuleb tõdeda, et selline elustiil ei toimi, vähemalt mitte nii tõhusalt kui trenn ja tervislik toitumine. Näitleja Gerli Rosenfeld, kes on alati sale olnud, muutis oma söömisharjumusi eelmisel aastal loobudes rämpstoidust ning asendades selle tervisliku toiduga.

Enamik naisi on elu jooksul vähemalt ühe korra mõnda dieeti pidanud lootes sellega kaalust alla võtta ning enesetunnet parandada. Paraku tuleb tõdeda, et selline elustiil ei toimi, vähemalt mitte nii tõhusalt kui trenn ja tervislik toitumine. Näitleja Gerli Rosenfeld, kes on alati sale olnud, muutis oma söömisharjumusi eelmisel aastal loobudes rämpstoidust ning asendades selle tervisliku toiduga.

Miks Gerli oma söömisharjumusi muutis ning mil moel see tema kehakaalu ja välimust muutnud on, sellest loe allpool lähemalt.

Gerli tunnistab, et ta on tänu tervislikumale eluviisile kaalust juurde võtnud, ent siinkohal on tegu positiivse märgiga! “Tänu sellele, et hakkasin regulaarselt trennis käima, olen kaalust juurde võtnud ja seda puhtalt lihasmassi arvelt, mis on igati hea uudis. Ma arvan, et iga inimene peaks oma kehakaalu jälgima ja oma keha tunnetama,” möönab Gerli.

Mis aga toitumisse puutub, siis Gerli näol ei ole tegu naisega, kes liha ei söö! Gerli jaoks on liha täisväärtuslik ja asendamatu toit! “Tegelikult ma mingi aeg isegi vältisin liha söömist, kuid nüüd olen hakanud end sellega taas harjutama. Lõunasöögiks valingi tavaliselt toorsalati koos liha või kalaga ja vahel võtan sinna juurde ka pruuni riisi või täisterapastat. Õhtusöögiks valin midagi kergemat, kui trennist väga hilja koju jõuan, söön puuvilju,” nendib Gerli.

Räägitakse, et päeva kõige olulisem toidukord on hommikusöök, samas paljud kurdavad, et hommikul lihtsalt ei ole isu. Ka Gerli jaoks on see suur väljakutse. “Ma näen siiamaani vaeva sellega, et hommikuti üldse süüa. Tean, kui oluline see on, aga sellegipoolest on hommikul söömine minu jaoks praegu nagu mingi raske ülesande lahendamine. Ma üritan pakkuda oma organismile mitmekesisust seega hommikul võib minu laualt leida puuviljasalatit, putru või jahu ja suhkruta banaanipannkooke,” kirjeldab Gerli oma hommikusöögimenüüd.

Põhjus, miks Gerli oma menüü tervislikumaks muutis, on lihtne – soov pakkuda oma organismile seda, mida ta tegelikult vajab. “Öeldakse, et “you are what you eat” ja see vastab tõele. Mul on siiralt kahju inimestest, kes lähevad poodi ja ostavad säilitusaineid ja keemiat täistopitud tooteid ning siis räägivad, et ohh ma toitun nii tervislikult. See ei ole tervislik toitumine! Tervislikult toitud sa siis, kui sa kasvatad ise endale porgandeid ja näed vaeva sellega, et see toit, mis lõpuks lauale jõuab, on võimalikult keemiavaba. Ma kindlasti ei ole mingi musternäidis – hilisõhtustele snäkkidele on ka minul raske vastu panna ja tuleb ikka ette hetki, kus haaran küpsisepaki või šokolaadi järele,” tõdeb Gerli.

Küsimuse peale, kas Gerli on saavutanud oma unistuste rannavormi, vastab ta:” Ma olen koguaeg rannavormis olnud ja olen ka praegu. Ma ei ole end kunagi paksuks pidanud, trenni teen ma hea enesetunde nimel ning soovitan siinkohal ka teistel toast välja tulla ja leida endale meelepärane liikumisviis. Õige trenni ja õige toitumisega saavutab inimene kiirelt hea enesetunde ning kes vähegi viitsib endaga tööd teha ja vaeva näha, saavutab ka soovitud kaalu. Müüt sellest, et kui ma nüüd kaks nädalat ei söö, siis ma mahun enda lemmikteksadesse on bullshit, sest kokkuvõttes tuleb see hiljem topelt tagasi. Inimese organism vajab korrapärasust ja kõiki vajalike toitaineid. Kurb vaadata, kuidas inimesed näevad enda piinamisega nii palju vaeva, selle asemel, et see sama energia suunata trennis käimisele,” soovitab Gerli kõigil sportlikku eluviisi harrastama hakata ning oma menüü kriitilise pilguga üle vaadata.

 

Karin Karu