Reklaam sulgub sekundi pärast

KRISTINA PÄRTELPOEG paneb kullakaevuritele puid alla: issand sa näed ja ei mürista

Buduaar

Instagram/merylinnau

Esmaspäeval oma ühise ettevõtmisega Kullakevurid välja tulnud sotsiaalmeedia kaunitarid Anita Sibul ja Merylin Nau suunas on lendanud juba esimesed kriitikanooled. Oma krõbeda sõna ütleb Kristina Pärtelpoeg.

Nau ja Sibula loodud Kullakaevurite ettevõtmine pakub koolitust neile, kes soovivad ka nende kombel sotsiaalmeedia enda kasuks teenima panna. Instagramiga samuti raha teeniv Pärtelpoeg aga kahtleb nende tegelikes oskustes ja teadmistes. "Issand sa näed ja ei mürista," teatas Pärtelpoeg oma Instagrami lugudes, nähes Kullakaevurite koolituse hinda, milleks on 1990 eurot. Hind sisaldab viienädalast koolitust ning pärast seda peaks inimesel olemas olema kõik vajalikud baasteadmised selleks, et tal oleks võimalus "oma kuld ise kaevata". [caption id="attachment_3063393" align="alignnone" width="1125"] Foto: Instagram/Kristina Pärtelpoeg[/caption] "Firma loojad ning koolitajad Merylin Nau ja Anita Sibul annavad ausalt ning ilma filtriteta edasi oma karjääri jooksul kogutud teadmised ja läbitud õppetunnid, et koolitusele tulijad saaksid edu saavutada kiirelt ja professionaalselt. 10-päevase koolituse käigus saavad osalejad vastused kõigele, mis sotsiaalmeedia juures oluline on - alates kõige intrigeerivamatest teemadest kuni tehniliste küsimusteni välja!" teatavad naised kodulehel. "Kaks ekspertkoolitajat tulid nüüd välja. Ühel 31 000 jälgijat ja enamus piltidel alla 1000 meeldimise ja teine samasugune... Ma ei ütle, et nad oma jälgijad ostsid, aga no pigem teate küll. I can't," põrutab Pärtelpoeg, lisades humoorikalt, et parkimine on ju tasuta, seega... [caption id="attachment_3063392" align="alignnone" width="1124"] Foto: Instagram/Kristina Pärtelpoeg[/caption] Pärtelpoeg ise on sotsiaalmeedias samuti väga kõva käsi, tal on üle 23 000 jälgija ning tema piltidel on enamasti üle 2000 meeldimise, kui isegi mitte üle 4000 laikimise.