Ajakirjas Journal of Psychopharmacology avaldatud uuringu kohaselt mõjub väike kogus alkoholi vägagi positiivselt just siis, kui eesmärgiks on võõrkeeles vestlemine soravamaks muuta. Teadlased jagasid uuringu raames tudengid kahte rühma – ühele grupile anti alkoholi, teisele aga vett ning seejärel pidid katsealused võõrkeeles vestlema. Tudengid, kes olid väikeses koguses alkoholi tarvitanud, vestlesid võõrkeeles tunduvalt soravamalt – vestlus oli sujuvam ning hääldus samuti korrektsem. Usutakse, et väike kogus alkoholi mõjub ka rahustavalt ning sellest tulenevalt muutus ka tudengite võõrkeele oskus paremaks, vahendab Sciencedaily. Kui aga tudengid suures koguses alkoholi tarbisid, kadus selle igasugune positiivne mõju ning nende võõrkeele oskuse tase langes järsult. Uuringu viisid läbi teadlased Maastrichti ülikoolist.
Buduaari pulmapeo võitjad 2025 Kaisa ja Tanel! — FOTO: Rait Tõnnori Pulmad Buduaari unistuste pulmapidu ootab võitjapaari: anna oma armastusloole võimalus!
Collagenina 14-päevane kodune ilurutiin — FOTO: Labo.ee Pulmad Collagenina näohooldus ja 14-päevane kodune ilurutiin: pruudi salarelv veatuks jumestuseks
Grażyna Rigalli illustratsioon — FOTO: Eesti Lastekirjanduse Keskus Eesti elu Eesti Lastekirjanduse Keskuses avatakse Poola illustraatori Grażyna Rigalli näitus „Vahel kurbus, vahel tilluke koer“
Simo Santeri Virtanen — FOTO: Kaur Kangur Eesti elu Kuidas kogukonnamudelite analüüs viis oma küla arendamiseni