Noored mehed võtsid hingeasjaks Eesti haridussüsteemi arendamise

Noored mehed võtsid hingeasjaks Eesti haridussüsteemi arendamise

Noored eesti ettevõtjad on võtnud oma hingeasjaks meie praeguse haridussüsteemi muutmise paremaks ja kaasaegsemaks. Olles värskelt ise keskkooli lõpetanud, on noormehed väga hästi kursis praeguse süsteemi plusside ja miinustega. Koos lõid nad projekti EdFox ning Buduaar otsustas uurida, kes need ettevõtlikud noored on ja milliste ideedega nad päevavalgele on tulnud.

Noored eesti ettevõtjad on võtnud oma hingeasjaks meie praeguse haridussüsteemi muutmise paremaks ja kaasaegsemaks. Olles värskelt ise keskkooli lõpetanud, on noormehed väga hästi kursis praeguse süsteemi plusside ja miinustega. Koos lõid nad projekti EdFox ning Buduaar otsustas uurida, kes need ettevõtlikud noored on ja milliste ideedega nad päevavalgele on tulnud.

EdFoxi meeskonda kuulub kokku 10 inimest, kellest 6 töötavad projekti kallal täiskohaga. EdFoxi asutajateks on Sebastian Pikand ja Kenneth Pohl. Sebastian õpib hetkel Stockholmis, Hyper Islandi nimelises meediakoolis Digital Media Creative erialal ning Kenneth õpib Londonis, University of Westminster’is Business Management’i. Ülejäänud 4 täiskohaga töötajat, kelleks on kirge täis programmeerijad, õpivad kõik IT kolledžis. Oluline on ka mainida, et paljud EdFoxi tiimi liikmetest on noored õpilased, seega teavad noored omast kogemusest kuidas õpikogemust ja haridussüsteemi paremaks teha.

Kust tulite sellisele ideele, et luua EdFox?

EdFoxi tänane visioon kujunes välja aja käigus, kuid esialgselt oli meie eesmärgiks tutvustada gümnaasiumiõpilastele välismaal õppimist, tehnoloogiat ja idufirmasid. Idee teha õppevideod eelnevalt mainitud teemadest arenes kiiresti välja ideeks luua üks väga hea digitaalõpik. Digitaalõpik omaette pole aga piisav, et õigustada täiendavat investeeringut, mida oleks vaja, et digitaliseerida klassiruumid. Just seetõttu on meie ambitsiooniks hakata analüüsima haridussüsteemi ja õpilaste õppimist läbi andmeanalüüsi – nii teeme õppimise huvitavamaks ja effektiivsemaks, ent samas õigustame tehnoloogia kasutamist klassiruumis.

Mida EdFox endast täpsemalt kujutab?

Hetkel on EdFox ühiskonna jaoks väga relavantne projekt, kuid meie ambitsioonid on suured ning me anname endast kõik, et projektist kasvaks välja ettevõte. Kuid mida me täpsemalt siiski teeme?

Pilootprojekti raames digitaliseerime ära 4 gümnaasiumimatemaatika teemat. Põhiline fookus on hetkel õpikogemuse parandamisel. Õpilastel on raske, kui mitte võimatu leida moodsat õppematerjali, mis aitaks neil teadmisi paremini omandada. Meie platvormis saavad nad matemaatikat õppida läbi õppevideote, interaktiivsete elementide, 3D mudelite, reaalajas muutuvate graafikute ja palju muu. See on väga oluline õpilastele, sest matemaatika on probleemne õppeaine ning riigieksam matemaatikas on kohustuslik. Peale tarkvara arenduse varustame koolid ka riistvaraga – nimelt viime koolidesse tahvelarvutid, mida kasutades saavad õpetajad ja õpilased õppida. Selline projekt on isegi maailma mastaabis ainulaadne ja väga innovaatiline.

EdFoxi meeskond: Sebastian Pikand, Kenneth Pohl, Maanus Indov, Kaarel Kelk, Kairo Koik, Märt Lõhmus. Selleks, et aidata Eesti haridusmaastiku arengule kaasa saate tutvuda EdFoxi, Hooandja videoga SIIT. Sealt saab noorte tegemise kohta veelgi rohkem informatsiooni ning on võimalik ka ise noorte tegemisele kaasa aidata. Hoiame kõik Eesti haridusmaastiku lippu kõrgel!

 

Buduaar.ee