Maailmakuulus eestlannast sotsiaalmeediatäht Katri Kats tuli käesoleva kuu alguses välja enda brändiga. Bränd kannab nime Kiss ’n’ Thrill ning innustab naisi rokkima selles kehas, mis neile antud on. Küsisime Katrilt, kust sai idee alguse ning kes on tema brändi sihtgrupiks. "Alustasime praegu küll bikiinidega, aga mõtteid liigub igas suunas ja unistused on suured," rääkis Katri. "Idee on mul peas olnud juba 2 aastat kindlasti. Esimesed mudelid on pigem lihtsad, kuid üsna kirkad. Tahtsingi luua midagi mugavat, kuid samas omamoodi seksikat – midagi, mis oleks minulik. Esimesed tooted on üsna nooruslikud ilmselgelt, aga kindlasti on plaan liikuda sellises suunas, et oleks valikut ikkagi kõigile," lisas blond kaunitar.
Maria Baydar — FOTO: GoodNews, Karen Härms Nipinurk Maria Baydar enesearengust: ainuke ressurss, mille kaudu maailma enda ümber kujundada, oleme me ise
Kirsti Timmer — FOTO: TV3 Keha ja vaim NÕID KIRSTI TIMMER avaldas, mida unes ussi nägemine tegelikult tähendab
Toomas Hendrik Ilves ja Ieva Ilves — FOTO: Meisi Volt Seltskonnauudised IEVA ILVES esmakordselt abielulahutusest: Toomas tundis, et tal on teised võimalused ja …
Mis on psühhobiootikumid ja miks sa peaksid neist teadma? — FOTO: Serenita Sisuturundus Mis on psühhobiootikumid ja miks sa peaksid neist teadma?
Puhitus ja IBS - miks seda just naistel rohkem esineb? — FOTO: Biocodex Sisuturundus Puhitus ja IBS – miks seda just naistel rohkem esineb?