Reklaam sulgub sekundi pärast

3 FAKTI: MILLISED NAISED on kohtinguportaalides kõige kuumem kaup?

Kohtinguportaal ja äpp Zoosk selgitas välja, mil määral on internetis tutvumine aastate jooksul muutunud ning ühtlasi selgus ka see, millised on kohtinguportaalide hetke kuumimad sebimistrendid. Uuringus osales 40 miljonit inimest.

Kohtinguportaal ja äpp Zoosk selgitas välja, mil määral on internetis tutvumine aastate jooksul muutunud ning ühtlasi selgus ka see, millised on kohtinguportaalide hetke kuumimad sebimistrendid. Uuringus osales 40 miljonit inimest.

Uurigust selgus ka see, millised naised on kohtinguportaalides kõige kuumem kaup ehk siis millistele naistele mehed kõige rohkem vastavad.

Sellest lähtuvalt saab esile tuua kolm põnevat fakti:

1. Vähem filtreid

Naised, kes ei lao enda kohta kogu informatsiooni kohe välja, saavad rohkem tähelepanu. 

2. Lõunasöök

Naised, kes pakuvad ise välja kohtumise ning eelistavad õhtusöögile lõunasööki.

3. Naturaalsus

Naised, kelle pildid kohtinguportaalides on pigem naturaalsed ehk siis neilt on näha, milline ta tegelikult välja näeb. Kolm kihti meiki pildil ajab segadusse ning töödeldud pildid samuti.