Reklaam sulgub sekundi pärast

MIDA RÄÄGIB MEHE KOHTA alkoholi tüüp, mida ta joob?

Enamik meist on elus vähemalt korra mõne mehega baaris või klubis tuttavaks saanud. Seal aga pakutakse erinevaid jooke. See, millist jooki mees eelistab, räägib tema kohta nii mõndagi. 


Õlu. See on väljas käies arvatavasti kõige populaarsem jook. Tavaliselt pakutakse seda pubides, kus on alati väga palju mehi. Sellistes kohtades on mehed lärmakad, nad viskavad pintsaku nurka ja joovad tihti püsti seistes. See jook ja olek näitab, et selline mehetüüp töötab pingelises töökeskkonnas, ta on ületöötanud, palju päeva jooksul istunud ja teinud suhteliselt keskendumist nõudvat tööd. Nädala lõpuks vajab ta konkreetset vabanemist pingetest, juues suurtes kogustes õlut ja lobisedes kärarikkas kohas sõpradega. Sellised mehetüübid on väga seltskondlikud, avatud ja hea huumorimeelega. Nad on vabamad ja ei satu masendusse. Nad teavad, et kõik möödub ja üks õlu peseb päeva mured maha.

Kokteil. Selline jook näitab, et mees on mitmekihiline nagu kokteil tema klaasis. Temas on mitu erinevat varjundit ja mõnikord on ta ettearvamatu. Ta on nagu James Bond - keegi ei tea täpselt, mis tema peas toimub ja igas filmis on tal vähemalt kaks uut pruuti. Samas tõmbab selline tüüp ligi oma salapärasuse tõttu. Ta on tavaliselt hästi hoolitsetud ja ilusa väljanägemisega. Käib ainult glamuursetes kohtades ja valib modellivälimusega naisi.

Viin. Baaris viinaklaasi taga istuv mees on üks karmimaid mehi. Selline tüüp teab elus täpselt, mida ta tahab ja ei kuluta aega mingite kõrvaliste faktorite peale. Kui näed baaris meest, kes tellib ainult viina, siis tea, et see mees on otsekohene ja temaga on tunduvalt kergem jutule saada. Tema näoilme on tõsine ja kohati kurvameelne. Statistika näitab, et viina joovad mehed satuvad kergemini depressiooni ja seetõttu vajavad väljapääsuks kangemat alkoholi. 

Viski, rumm või džinn. Sellised mehed on tavaliselt brutaalse väljanägemisega, neil on vaja näidata oma mehelikkust sellega, et joovad puhtalt selliseid kangeid jooke. Sellisesse kategooriasse võiksid kuuluda veel loomingulised inimesed: näitlejad, lauljad ja isegi reklaamiagentuuri copywriter’id. Kindlasti on selliseid jooke eelistataval mehel oma seletus, miks ta joob just seda marki džinni või viskit. Tema põhjendustes on alati oma point ning ta kasutab võimalust eputada oma teadmistega.

Konjak. Need mehed kuuluvad juba kõrgklassi. Nad on firmajuhid või firmaomanikud, kes naudivad elu oma loodud impeeriumi dividendidest. Selline mees hindab peent toitu, eksklusiivset sigarimarki ja üldse kõrgeid elustandardeid. Ta veedab aega oma äripartneritega kuskil sigaribaaris või ilusa vaatega kõrghoone väherahvastatud baaris, kus saab rahulikus miljöös arutada tähtsaid asju. Tema jaoks ei pea naine olema ainult võrratult ilus, vaid ka vähemalt kõrghariduse ja mõne huvitava hobiga, kellega saab jutustada kõikide valdkondade teemadest.

Karsklane. Selliseid mehi näeb viimasel ajal üha rohkem. Tervislik eluviis on vallutamas noori mehi. Seda on rõõm näha ja kindlasti ei varja see mees enda “mina” mõne joogi taga. Kui sulle meeldib õhtusöögi ajal nautida klaasi punast veini, siis aja jooksul hakkad sa tema seltskonnas tundma süütunnet ja võibolla ka igavust, sest sa ei tunne, et oleksid selle inimesega ühel lainel. Positiivseks tunnuseks on see, et sellele tüübile ei ole vaja alkoholi, et ennast käima tõmmata. 

Buduaar.ee