Teele: kaks nädalat on kulgenud haiguse tähe all

Teele: kaks nädalat on kulgenud haiguse tähe all

Viimasest sissekandest on möödunud üsna pikk aeg. Kaks nädalat on kulgenud haiguse tähe all. Seetõttu olen ka vähem trennisaali jõudnud. Täna räägin teile pikemalt oma toitumisest. Üleelmine nädal on olnud kaalulangetusekspe-rimendi jooksul kõige raskem nädal mu jaoks. Äkitselt tabasid mind peavalud, mis kuidagi ei tahtnud rahule jätta. Trennitegemise soov oli täiesti kadunud. Minu jaoks oli selline reaktsioon kehas üsna ehmatamapanev, kuna mul on vedanud ja peavalud ei ole mind kunagi kimbutanud. Seda enam olin segaduses, igasugune motivatsioon oli hetkeks kadunud. Sellepärast võtsingi viimased kaks nädalat treeningute koha pealt kergemalt, et enesetunne korda saada. Ka minu treener Kristjan arvas, et ega vägisi, hambad risti trenni tegemine õnne ei too. Minu kehahoolduse läbiviijad Lenne ja Maret salongist Šivaya arvasid, et selline tagasiside minu kehalt ei ole sugugi mitte ainulaadne. Kuna keha on hakanud hülgama mürke ja eriti kergekäeliselt ta neist loobuda ei taha. Igatahes täna saan öelda, et see periood näib hetkel seljataha jäävat ja enesetunne on iga päevaga üha paranenud:).   

Viimasest loost teile on möödunud üsna pikk aeg. Kaks nädalat on kulgenud haiguse tähe all. Seetõttu olen ka vähem trennisaali jõudnud. Täna räägin teile pikemalt oma toitumisest.

Üleelmine nädal on olnud kaalulangetusekspe-rimendi jooksul kõige raskem nädal mu jaoks. Äkitselt tabasid mind peavalud, mis kuidagi ei tahtnud rahule jätta. Trennitegemise soov oli täiesti kadunud. Minu jaoks oli selline reaktsioon kehas üsna ehmatamapanev, kuna mul on vedanud ja peavalud ei ole mind kunagi kimbutanud. Seda enam olin segaduses, igasugune motivatsioon oli hetkeks kadunud. Sellepärast võtsingi viimased kaks nädalat treeningute koha pealt kergemalt, et enesetunne korda saada. Ka minu treener Kristjan arvas, et ega vägisi, hambad risti trenni tegemine õnne ei too. Minu kehahoolduse läbiviijad Lenne ja Maret salongist Šivaya arvasid, et selline tagasiside minu kehalt ei ole sugugi mitte ainulaadne. Kuna keha on hakanud hülgama mürke ja eriti kergekäeliselt ta neist loobuda ei taha. Igatahes täna saan öelda, et see periood näib hetkel seljataha jäävat ja enesetunne on iga päevaga üha paranenud:). 

Eelmine kord lubasin teile, et kirjutan ka ülejäänud kahest GMT BEAUTY tootest, mida lisaks protseduuridele koduhoolduses kasutan. Nendeks on puhastav koorija oliividega – Scrub Ulivio ja mandariini massaažiõli. Pean nentima, et enne GMT BEAUTY toodete kasutama hakkamist ei olnud ma kuigi aktiivne kreemitaja, pigem koorisin keha siis, kui meelde tuli ja viitsimist oli. Nüüd mitte, võtan selleks aega ja viitsimine tuleb iseenesest, nähes naha seisukorra paranemist:). Scrub Ulivio juures meeldib mulle väga, et pärast kehakoorimist on nahk mõnusalt pehme ja niisutatud. Mandariini massaažiõli puhul kutsub seda kasutama juba paljalt lõhn, mitte terav, aga just mahe ja õrn mandariini aroom teeb kasutamise eriti meeldivaks.

Viimastes artiklites olen väga palju rääkinud GMT BEAUTY toodetest ja protseduuridest ja nii mõnigi on tundnud huvi vetikamähise kehahoolduse vastu. Kõigil, kellel sügavam huvi, saab lisaküsimuste tekkimise korral küsida infot Jaan Saarelt, kes on GMT BEAUTY maaletooja Eestisse. Olen äärmiselt tänulik talle, et on viinud mind kokku selliste asjatundlike inimestega nagu Maret ja Lenne salongist Šivaya ja Leona Toomiga, kellega kohtusin alles sel nädalal, aga juba pärast esimest hooldust tema juures jäin väga rahule. Nimelt on Leonal vetikamähise tegemiseks spetsiaalne infrapuna termotekk, mis muudab GMT BEAUTY toodete mõju veelgi efektiivsemaks. Infrapuna kiired läbivad keha paari cm sügavuselt läbi naha, lihaste ja luude. Infrapunatekk aitab soodustada rakkude ainevahetust ja vereringet jne. 

Nii mõnigi lugeja on tundnud huvi minu toitumise vastu. Kuna ma ise olen oma uue režiimiga nii ära harjunud, tundub see nüüdseks minu jaoks äärmiselt kerge ja järgitav. Ja tegelikult, ega ma endale midagi täiesti ära keelanud pole. Põhiline nipp seisneb endiselt ebavajalike süsivesikute (kartul, riis, makaron) mittesöömises ja piiramises. Minu sihiks ongi jõuda punkti, kus ma söön selliseid toiduaineid, millest minu keha omastab kasulikke aineid. Väldin sööki, mis annab ainult kaloreid (näiteks valge jahu vms). Söögikordade arvuga ma just ei hiilga, kui tavaliselt soovitatakse 4-5 toidukorda päevas, siis minu maksimumiks jääb siiski 3 ja üldjuhul 2 toidukorda päevas. Kolmas toidukord on vahel lihtsalt kerge näksimine kui sedagi. Mulle lihtsalt ei sobi tihe ja paljude portsjonite põhimõte. See on koht, kus kuulan jällegi oma keha. Ka Arctic Spordiklubi treener Kristjan on minuga nõus, et kui selline toitumine on mulle meelepärane ja kaal langeb, siis on kõik OK. Osadel päevadel, mil olen vähem aktiivsem ja liigun vähem, on arusaadav, et keha ei vaja nii palju kaloreid, sellepärast on ka söögikordade arv väiksem. Ma tean, et mõni lugeja võib arvata, et 2 on ikkagi liiga vähe. Aga 2 kuud on näidanud, et selline toitumine on mulle just sobilik. Minu põhiliseks sõbraks toidulaual on salat ja liha. Ja mitte mingi väike lihatükike, vaid ikka korralik suur tükk liha.

Minu ühe päeva menüü:

1. söögikord: keefir, 0,5-1 banaan, külmutatud marjad, 75-100 grammi kohupiima, 1tl kakaod
2. söögikord: salat: tomatist/ kurgist, jääsalat/lehtsalat, porru/paprika. Peale teen hapukoore-majoneesikastme, kuhu lisan ka veidike suhkrut ja äädikat.
Salati kõrvale söön veel kana- või sealiha.
Samuti armastan ma pähkleid, mida näksin, kui kõht on tühi, aga kohe süüa pole võimalik.

Kui mul on rohkem aega, armastan ma teha ka erinevaid hautisi, näiteks:
Porgand/kaalikas, porru, sibul, küüslauk, baklažaan ja meelepärane liha.
Koguseid ei ole ma nimelt kirjutanud, kuna selline asi nagu köögikaal puudub minu majapidamises. Teen kõike vastavalt tunde ja maitse järgi.

Olenemata sellest, et pisike haigusepuhang viis mind rivist välja ja takistas mu trenniskäimist, on kaal siiski alanenud:).

Algkaal 91kg
Kaal praegu 82,8 kg

 

Tervitades,

Teele

 

Sarnased artiklid