Kust saada rohkem energiat?

20 kommentaari
Kust saada rohkem energiat?

Sa magad küll piisavalt, aga tunned end hommikul väsinuna ja kurnatuna. Muuda mõnd oma harjumust ja vaata, kas meie soovitused aitavad kevadel üles leida sinu energiast pakatava tõelise mina.

Sa magad küll piisavalt, aga tunned end hommikul väsinuna ja kurnatuna. Muuda mõnd oma harjumust ja vaata, kas meie soovitused aitavad kevadel üles leida sinu energiast pakatava tõelise mina.

1. Parem mitu väikest kohvi kui üks suur
Kui sa arvad, et hommikune suur topelt-latte peab sind kogu päeva erksana hoidma, siis eksid. Harvardi ülikooli teadlased kinnitavad, et väikesed kofeiinidoosid päeva jooksul aitavad palju paremini sinu erksust pikaks päevaks hoida.

2. Süsivesikud on sinu energiapommid
Kui tarbid liiga vähe süsivesikuid, muutud loiuks ja tunned end kurnatuna. Parim päeva algus on täistera kaerahelbepuder, pruun riis või must leib, mis pakuvad piisavalt kvaliteetseid süsivesikuid. Ära lange valede süsivesikute lõksu – loomulikult annavad süsivesikuid ka koogikesed ja saiakesed, kuid need ei pruugi hästi mõjuda sinu kehakaalule ja kokkuvõttes tunned end hoopis kurnatuna.

3. Hinga ja neela sidrunit
Uuringud kinnitavad, et tsitruselõhn teeb naised värskeks ja elevaks. Kuna sidruni aroom pidavat tootma energiahormoone, siis viska pesusahtlisse tsitruse aroomikotike, pane põlema sidruni aroomiküünal või joo külma peletamiseks sidruni-mee teed. Sidruni kohest mõju võid tunda ka seda süües – pista põske üks C-vitamiinirohke sidruniviil ja tunned, kuidas sidruni värskus ja energia sinus võimust võtavad.

4. Vaata naljakaid videoid
Kas kuskil on öeldud, et inimesel pole 8-tunnise tööpäeva jooksul õigust hetkekski puhata? Ei, seda pole öeldud, nii et asu väljateenitud puhkuseminuteid mõnuga kvaliteetselt nautima. Parim energiapomm on korralik kõhutäis naeru, mis tõstab ülejäänud päevaks tuju ja teeb ärksaks. Võta julgelt lahti sõbra saadetud YouTube’i link ja kutsu ka ülemus seda vaatama – teeb teile mõlemale head!

5. Liiguta end!
Sul on valida kaks võimalust – kas lähed tööle jala või sõidad pärast tööd spordiklubisse. Liikumine ja trenn toodavad endorfiine ehk hea tuju hormoone, mis annavad sulle isegi pimedal talvel piisava energialaksu. Kui teed sporti vähemalt kolm korda nädalas, muutub ka sinu uni kvaliteetsemaks ning puhkad veelgi paremini välja.

 

Buduaar.ee