7 snäkki, mida võib õhtul hilja süümepiinadeta süüa

7 snäkki, mida võib õhtul hilja süümepiinadeta süüa

Õhtul hilja söömine ei ole kasulik, sest nii lükkub uneaeg edasi ja muidugi võivad sellega ka lisakilod kaasneda. Kummalisel põhjusel tunnevad paljud aga just hilistel õhtutundidel vajadust midagi niisama näksida – kõht iseenesest tühi pole ja tahaks lihtsalt midagi süüa. Ideaalis võiks tegu olla näksiga, mis paksuks ei tee.

Õhtul hilja söömine ei ole kasulik, sest nii lükkub uneaeg edasi ja muidugi võivad sellega ka lisakilod kaasneda. Kummalisel põhjusel tunnevad paljud aga just hilistel õhtutundidel vajadust midagi niisama näksida – kõht iseenesest tühi pole ja tahaks lihtsalt midagi süüa. Ideaalis võiks tegu olla näksiga, mis paksuks ei tee.

Allpool toome välja 7 toitu, mida võib enne magama minekut süümepiinateda süüa või juua – koguste osas tasub muidugi jääda mõistlikuse piiresse. 

1. Klaas keefiri, maitsestamata jogurtit või hapupiima. 

Hapendatud piimatooted teevad kõhule head ja ei häiri und. Soovi korral lisa lusikatäis kama ja mett või pisut värskeid marju. 

2. Suur peotäis värskeid marju meega.

Värsked mustikad või vaarikad kvaliteetse meega viivad keele alla ja tegu on igati tervisliku snäkiga.

3. Paar viilu avokaadot

Avokaados sisalduvad rasvad mõjuvad seedimisele hästi – tegu ei ole rasvadega, mis paksuks teevad. Vastupidi – selleks, et organism trennis rohkem rasva põletaks, tuleb oma menüüsse tervislikke rasvasid lisada.

4. Väike banaan või pool suuremat banaani.

Pane banaan sügavkülma ja võta see umbes 20 minutit enne söömist välja – saad imemaitsva snäki, mis viib keele alla.

5. Väike peotäis päevalilleseemneid, kanepiseemneid, seedermänniseemneid või kõrvitsaseemneid.

Seemned sisaldavad rohkem kasulikke rasvasid, kui pähklid ja väike peotäis ei tee halba ka enne magama minekut. Siinkohal on kogusega piiri pidamine väga oluline.

6. Väike puuvili

Kodumaised õunad ja pirnid on peagi valmis ning neid võiks kindlasti iga päev süüa. 

7. 3 kuivatatud datlit, viigimarja, aprikoosi, musta ploomi või väike peotäis rosinaid.

Kuivatatud puuviljad on parem valik kui šokolaad ja kui sul on õhtul hilja meeletu magusaisu, ent sa ei taha, et sinu kehakaal tõuseks, siis eelista kuivatatud puuvilju.

Allikas: health.com