Kuidas toitub ja treenib Halle Berry?

13 kommentaari

Mõne staari eluviisist võiksime kõik
õppust võtta, mõned teenivad pigem šokiefekti – kuidas küll selliste
toidukoguste ja treeningmahtude põhjal veel keegi igapäevaselt
toimetada jõuab?! Vaatame, kuidas toitub ja treenib Halle Berry! /Tekst: Kairi Look/

Kaunis kassnaine HALLE BERRY
Mõne staari eluviisist võiksime kõik õppust võtta, mõned teenivad pigem šokiefekti – kuidas küll selliste toidukoguste ja treeningmahtude põhjal veel keegi igapäevaselt toimetada jõuab?!
Endine modell ja miss ning praegune Oscariga pärjatud näitlejatar Halle Berry (41) on üks vähestest Hollywoodi staaridest, kes endale enne punase vaiba üritusi kiirdieete ja kummalisi söömisekstreemsusi lubada ei saa. Selle põhjuseks on – diabeet. Halle’il diagnoositi 1. tüübi diabeet 23. aastaselt peale seda, kui ta teleseriaali võtetel kokku kukkus ning koomasse langes. Sellest ajast saadik on Halle kohusetundlik tervislik toituja ja trenniskäija. Just need kaks faktorit koos regulaarse reeglite järgimisega aitavad diabeediga kaasnevaid probleeme ja tüsistusi ennetada ja vältida.

Mis on endise Bond-girli toidulaual?

Kuna 1. tüübi diabeet keelab karmilt kõik äärmuslikud toitumisnipid, on Halle koos spetsialistide abiga juurutanud igapäevase tervisliku toitumise režiimi. Sinna kuulub 5 toidukorda päevas, kõik mõõdukas, pigem väikeses koguses. Halle sööb toiduaineid, milles on palju valke ja kiudaineid, mõõdukalt madala glükeemilise sisaldusega süsivesikuid ning tervislikke rasvu. Kuna diabeedi puhul on väga oluline hoida veresuhkru taset stabiilsena, eelistab Hally toite, mis imenduvad aeglaselt ja aitavad veresuhkru taset kogu päeva jooksul ühtlasena hoida. Oma lemmiktoiduna soovitab näitlejatar kõigile igati tervislikku grillitud tuunikala küüslauguse kartulipudruga. Tervisliku režiimi tõttu Bondi-tüdruk kaloreid ei arvesta – sage kiudainerikka toidu söömine hoiab äärmuslikud isud eemale. Nii on päris lihtne valida normaalseid tervislikke toidukoguseid ja vältida ebatervisliku (rämps)toidu ületarbimist.

Siiski, ka maailma parimad näitlejatarid pole inglid, kes suudavad elada ilma pisikeste magusate pattudeta. Seetõttu peab ka Halle iga nädal maha ühe patustamise päeva, kus sööb seda, mida hing ihaldab, ja see ei tähenda sugugi üksnes pruuni riisi ning juurikaid. Oma pühapäevaste lemmikpattudena tunnistab Halle üles näiteks pekaanipähklijäätise ja kartulikrõpsude sõltuvuse.


Väike trenn igas päevas

Lisaks normaalse toitumisega tervise eest hoolitsemisele on Halle’il õnnestunud saavutada ka kadetsusväärselt tugev füüsiline vorm. Kaunis figuur ja hea lihasjõud ja vastupidavus olid eelduseks, et täita eeldused filmideks „Kassnaine”, „X-men” ja „Koletise ball”. Selle kõige taga on Halle’i personaaltreener Harley Pasternak, kes koostas näitlejatarile lihtsa, kuid tõhusa spordiplaani nimega 5 Factor Fitness. Halle treenib 5 päeva nädalas ja 25 minutit korraga. Seda pole väga palju, kuid treeningud on regulaarsed, intensiivsed ja saavad mõnusaks harjumuseks.

Halle’i personaaltreener on öelnud, et kuigi näitlejatar on tänu lapseea võimlemistreeningutele juba iseenesest suhteliselt sportliku kehaga, tuleb ka temal vaeva näha, et 40ndates hea välja näha. Halle’i suurimad komistuskivid on treeneri sõnutsi venivad ja kurnavad treeningud. Seetõttu on 5 Factor Fitness talle ideaalne – sportimise ajaline kestus pole kuigi suur ja nii ei teki Halle’il vastumeelsust trenniskäimise suhtes. Igapäevane mõnus motivatsioon ja kiire füüsiline pingutus aitavad reel püsida. Näitlejatarile on väga oluline ka kiired tulemused. Selleks on sagedane ja lühike intensiivne trenn taaskord igati sobiv.


Tänu pidevatele treeningutele, regulaarsele normaalsele toitumisele (kus kalorite lugemise asemel kuulatakse keha nõudmisi) ja heale vormile polegi Halle’il olnud põhjust keha ekstreemsete trennidega rikkuda. Sageli tekivad kaalutõus ja trennijärgsed kehalised pinged just keha tasakaalu häirimisest. Halle’i kauni figuuri ja tervise võtmeks näib seevastu olevat lihne võlureegel – MÕÕDUKUS KÕIGES.

Pilt: AOP

/Tekst: Kairi Look/