Sunni ennast trenni minema!

Käes on periood,  mil kadunud on  päikeselised ilmad ja läbi on aktiivne õuesolemise aeg.  Tööl on hea soe istuda. Solaarium on saanud külastatavaimaks kohaks ning nädalavahetusel ei kibele enam nii väga õue jalutama, mere äärde või metsa. Kui õues on  kole, hall ja külm, ning sinna minna ei ole mingit tahtmist, siis ei tohiks kindlasti ära unustada liikumist. Eriti sellisel ajal vajab  organism liikumist rohkem kui varem.

kadi@buduaar.ee


Käes on periood,  mil kadunud on  päikeselised ilmad ja läbi on aktiivne õuesolemise aeg.  Tööl on hea soe istuda. Solaarium on saanud külastatavaimaks kohaks ning nädalavahetusel ei kibele enam nii väga õue jalutama, mere äärde või metsa. Kui õues on  kole, hall ja külm, ning sinna minna ei ole mingit tahtmist, siis ei tohiks kindlasti ära unustada liikumist. Eriti sellisel ajal vajab  organism liikumist rohkem kui varem.

Peamine põhjus, miks  jätame trenni minemata,  on vabandus, et väsimus on liiga suur. Väga võimalik, et tegelikult on tegemist  laiskusega, aktiivsuse vähenemisega, mida tekitabki väheaktiivne eluviis.  Algus ongi kõike raskem.  Entusiastlikke trennikaaslasi  nähes läheb kindlasti väsimus vähemaks ja liikuma hakates on see varsti päris kadunud. Kui oligi tööl  raske, siis isegi pool koormust teeb enesetunde paremaks ning päeva lõpetamiseks ei ole rohkemat vaja. Trenni on hea teha ka enne päevatoimetusi: ärgata varem, minna jooksma, ujuma, harrastada kerget aeroobset kehalist pingutust – ja  päev saab tohutu hoo sisse. Halli ja   lörtsist ilma ei panda enam tähele ning  lõunapaus hubases kohvikus loob mõnusa enesetunde õhtuks valmistumiseks.


Kui trenn tundub igavana ning palju lõbusam oleks hoopis internetis surfata või telekast seriaale vaadata, siis ka see ei ole tegelikult vabandus trenni mitte teha. Pigem on see sinu suurim viga  enese suhtes.  Kõik sõltub  suhtumisest  – ja tegevusest. Kui sa tõesti oled oma treeningutest tüdinenud, siis vaheta see välja millegi muu vastu. Kui sa oled alati harrastanud aeroobikat, siis mine näiteks hoopis jooksma , ujuma või jõusaali.
Tore on teha trenni, kus sa pole üksi –  kaaslased innustavad alati rohkem kui sa seda üksi suudad teha. Sõprade puudus ei ole probleem. Trennis leiad alati endale uusi põnevaid tutvusi – vähemalt trennis käimiseks küll.


â