Reklaam sulgub sekundi pärast

Moodne heategu Lindexilt

Armastatud Briti moelooja Matthew Williamson kujundab Lindexile unikaalse sügiskollektsiooni, mis jõuab poelettidele juba 4. oktoobril. Tähelepanu väärib ka fakt, et 10% rõivakollektsooni ja 100% eritoote, roosa käevõru, müügitulust läheb rinnavähi vastase võitluse toetuseks.

Armastatud Briti moelooja Matthew Williamson kujundab Lindexile unikaalse sügiskollektsiooni, mis jõuab poelettidele juba 4. oktoobril. Tähelepanu väärib ka fakt, et 10% rõivakollektsooni ja 100% eritoote, roosa käevõru, müügitulust läheb rinnavähi vastase võitluse toetuseks. Lindexi Matthew Williamsoni kollektsiooni reklaamnäoks saab maailmakuulus modell Karlie Kloss. Kampaaniafotodel näeb oma kollektsiooni ja disaini isikustamas ka Matthew Williamsoni ennast.

Maailmakuulus moelooja Matthew Williamson tegi Lindexiga koostööd ja muutis oma selgelt äratuntava esteetilise moekäekirja unikaalseks disainerkollektsiooniks. Mustrite kaunistuste ja kaleidoskoopiliste värvide meistrina on Briti disainer vajutanud oma võtmetunnuse peenele ja feminiinsele naistekollektsioonile.

"Koostöö Lindexiga on olnud suurepärane võimalus luua taskukohasema hinnaga disainerikollektsioon, mis jõuab uue moeteadlike naiste rühmani," räägib disainer koostööst Lindexiga. "Minu jaoks oli oluline loominguline vabadus, mida Lindex mulle ka võimaldas – koos oleme loonud midagi tõeliselt erilist."

Matthew kirjeldab kollektsiooni kui "töögarderoobi moodsale naisele", sest kollektsioon sobib täiuslikult kandmiseks nädalavahetustel, kontoris, töökohal ja kuni õhtuni välja. Disainer leidis kollektsiooni loomiseks inspiratsiooni Inglise roosidest: "Ma kujutan selle kandjat ette fantastilises, väärikas majas Inglismaa maapiirkonnas veetmas pikka nädalavahetust."

Lindexi disainerkollektsioon toob armastatud kaubamärgid kokku, et toetada Roosa Lindi kampaaniat (Pink Ribbon). Lindex on Rootsi Vähiliidu ja Lindexi ülejäänud 16 turu samalaadsete organisatsioonide sponsor olnud juba üle 10 aasta. Seda suunda jätkatakse ka tänavu, sest 10% selle kollektsiooni müügitulust annetatakse rinnavähi vastu peetava võitluse toetuseks. Unikaalne disainerkollektsioon koosneb rõivastest ja aksessuaaridest moeteadliku naise jaoks ning valikust noorele moegurule kujundatud rõivastest.

Seoses Matthew Williamsonsi kollektsiooniga saabub müügile ka spetsiaalselt disainitud T-särk tunnuskirjaga ”show some love”, millele Williamson on andnud oma allkirja. See T-särk võtab hästi kokku kampaania sisu, eriti kuna kogu selle toote müügist saadav kasum läheb rinnavähiga peetava võitluse toetamiseks. T-särk on saadaval kõigis Lindexi kauplustes ja veebipoes alates 7. oktoobrist. Kollektsioon on saadaval De La Gardie kaubamajas ning veebipoes www.lindex.com.
Valik kollektsiooni aksessuaare on saadaval ka teistes Lindexi kauplustes.

Disainikoostöös Matthew Williamsoniga kordab Lindex ka oma varasemat edukat kampaaniat ja tuues taas müügile roosad käevõrud, mille kogu müügitulu annetatakse rinnavähi vastase võitluse toetuseks. Selle aasta roosa käevõru on naiselik, punutud käevõru koos väikese ripatsiga kinnituse juures. Käevõru on heleroosa ja seda saab hõlpsalt kokku sobitada Matthew Williamsoni unikaalse Lindexi-kollektsiooniga. Kollektsioon ja käevõru on alates 4. oktoobrist saadaval Lindexi kaupluses De La Gardie kaubamajas ning aadressil www.lindex.com.


Klikkige allolevat videot ja galeriid ning kohtuge Matthew Williamsoni ja tema "Moetundega"


[gallery ids="3033063,3033065,3033067,3033069,3033071,3033072,3033074,3033076,3033078,3033080,3033082,3033084,3033086,3033088,3033089,3033091,3033093,3033095,3033097,3033099,3033528"]