Paljajalu käimine on omaette teraapia

5 kommentaari

Kes meist ei armastaks suvel oma jalavarjud nurka heita ja käia paljajalu kui võimalus avaneb. Jalutamine kuumas liivas või murul on ju tohutult mõnus tegevus, kuid kas paljajalu käimisel on ka mingi mõju tervisele? Tuleb välja, et on. Uuringute põhjal on välja selgitatud, et kui paljajalu käia liival, kastesel murul või kiviklibul, mõjub see tervisele hästi. Parim aeg, muide, paljajalu käimiseks on koiduaeg, seda muidugi juhul, kui plaanid seda teha regulaarselt, teraapia eesmärgil, vahendab Allwomenstalk.

Kes meist ei armastaks suvel oma jalavarjud nurka heita ja käia paljajalu kui võimalus avaneb. Jalutamine kuumas liivas või murul on ju tohutult mõnus tegevus, kuid kas paljajalu käimisel on ka mingi mõju tervisele? Tuleb välja, et on. Uuringute põhjal on välja selgitatud, et kui paljajalu käia liival, kastesel murul või kiviklibul, mõjub see tervisele hästi. Parim aeg, muide, paljajalu käimiseks on koiduaeg, seda muidugi juhul, kui plaanid seda teha regulaarselt, teraapia eesmärgil, vahendab Allwomenstalk.

Siin on kõik kasulik, mida paljajalu käimine endaga toob: 

    *Immuunsussüsteem muutub vastupidavamaks haiguste ja infektsioonide suhtes 
   
    *Juba see tegevus ise aitab mõtteid puhastada ja meeli ergutada 

   *Paraneb jalgade vereringe, mis omakorda vähendab tunduvalt mõnede terviseprobleemide tekke riski, nagu näiteks liigesepõletik, nahaallergia, kopsuhaigused, rasvumus, väsimus ja igapäevane stress.

/Toimetas: Maarit Männama/