MOE KODU INTERNETIS – elvogue.com

MOE KODU INTERNETIS – elvogue.com

Kaks aastat tagasi loodud veebipood elvogue.com on tänaseks pakkunud kodu tuhandetele uutele ja eelnevalt armastatud moekaupadele. „Konkreetsete kaubamärkide valik on meie visiooni üks alustaladest,“ ütleb üks poe eestvedajatest, PILLE-RIIN KALJURAHN. 

Kuidas sai teie lugu alguse?

Enne, kui 2015. aastal alustasime, tundsin just eelkõige ise puudust ühest mugavas ostu-müügikeskkonnast, kus oleks fookus premium-kaubamärkidel ning kust ostes saaksin alati kindel olla, et kaup on originaaltoodang. Olin ise pikalt erinevates keskkondades oma asju müünud ning samuti olin tulihingeline ostja, mistõttu puutusin palju kokku sellega, kui oluline on klientide jaoks kindlus, et ostetud toode on kvaliteetne ning ostuprotsess mugav ja kiire. Sellest inspireerituna saigi teekond alguse. Peatselt ühendasin jõud erinevate oskuste ja taustaga naistega ning sealt edasi kulges kõik juba loomulikku teed pidi.

Miks just veebipood?

Lähtudes kaubanduse trendidest ning meie visioonist ja unistustest, oli see loogiline suund, mida valida. Kuna eesmärk on pakkuda rahvusvahelist teenust, annab veebikeskkond selleks parima eelise.

Olete keskendunud vaid teatud kaubamärkidele. Miks?

Konkreetsete kaubamärkide valik on meie visiooni üks alustaladest. Tänapäeva kiirmood toodab tohututes kogustes ebakvaliteetseid tooteid, millest omakorda tekib tarbimise üledoos. Lisaks faktile, et kiirmood hävitab pidevalt meie elukeskkonda, uuristab see auku ka meie rahakotti, kui tooted oma kvaliteedi üleöö kaotavad. Seega on aeglane mood, kvaliteet ning ka taaskasutus kindlasti meile südameasjaks ning just seda esindab ka meie brändivalik.

Milline on teie keskmine klient?

Meie ostuklient hindab eelkõige usaldusväärset ja lihtsasti kasutatavat ostukeskkonda. Iseenesestmõistetav on ka kvaliteedi ja hinna suhe, mida tänapäeva naised oskavad suurepäraselt hinnata. Müügikliendi jaoks on oluline eelkõige kvaliteetne täisteenus. Väärtustades oma aega, on klient eelkõige tänulik mugavuse eest, mida pakume. Ning kindlasti jagab enamik klientidest ka meie põhiväärtusi. 

Millised brändid on võitnud sinu enda südame?

Olen oma loomult naiselikkuse ja klassika suur austaja. Brändidest tooks ehk välja Valentino, Chloé ja Burberry toodangu, mis on üldiselt midagi minu maitsele. Ja kui tahan oma garderoobi tuua kaasaegseid noote, on minu vaieldamatu lemmik COS.

Kas teie kliendid on peamiselt Eestist?

Suur osa müügikliente on hetkel veel Eestist. Ka ostukliendiga alustasime tõepoolest vaid koduturul, kuid kaugematest paikadest oleme täna juba postitanud Jaapanisse, Austraaliasse ja USAsse. Euroopa kliendid avastavad meid samuti üha rohkem, seega oleme tasa ja targu pidevalt suurema publikuni jõudmas. 

Kui mul on kodus mõni ese, mida ma mingil põhjusel enam ei kanna, siis kuidas saaksin seda teie abil müüa?

Kõige lihtsam on meiega ühendust võtta e-posti aadressil hello@elvogue.com. Saadame detailset infot müügitingimuste kohta ning siis saab juba asjade kohaletoimetamise kokku leppida.

Milliseid brände meie naised eelistavad?

Väga raske on midagi konkreetset välja tuua, kuna ajaga oleme õppinud, et meie klientide soovid ja eelistused on väga erinevad. Suures plaanis armastavad meie naised väga kodumaist ning Skandinaavia disaini ning alati on nõutud brändid Chanel, Gucci, Burberry, Armani, Valentino, Marc Jacobs jne.

Kas teie juures saaks soovi korral asju ka proovida?

Oleme küll eelkõige veebipood, kuid oleme alati valmis kokkuleppel kliente oma Tallinna kontor-laos vastu võtma. Saame koos kaubavalikut uudistada ning kuna omame toodetest täielikku ülevaadet, saame ka omalt poolt head-paremat soovitada. Selleks tuleks meiega ühendust võtta ja siis juba sobiv aeg kokku leppida. Julgustan ka veebis ostma, kui mõni asi tõesti ei sobi, on meil turvaetikettidega kaupadele 14-päevane tagastusõigus.

Vaata lisa elvogue.com

Krista Maldur