Versace tegevjuht: Meie kliendid ei märka majanduskriise

Itaalia Versace moemaja positsioon luksuskaupade turul on nii stabiilne, et seda ei kõiguta ka globaalmajanduse aeglustumine, kirjutab Tarbija24.

Itaalia Versace moemaja positsioon luksuskaupade turul on nii stabiilne, et seda ei kõiguta ka globaalmajanduse aeglustumine, kirjutab Tarbija24.

”Me oleme tipus… Me ei tunne majanduse aeglustumise mõjusid,” rääkis Versace tegevjuht  Di Risio The Guardiani vahendusel.

Tema sõnul ei märka Versace kliendid majanduskriise. Kui kütuse hind tõuseb, siis Ferrari klient ei jäta Ferrarit selle pärast ostmata. Di Risio sõnul avaldab see mõju hoopis teistele inimestele.

Ehkki tunnistab ta, et laiemas plaanis pole USA dollari nõrkus ja toornafta hinnatõus head märgid, pole Versace moemajale see seni tunda andnud. Selle aasta esimeste kuudega on firmal läinud hästi.

Versace kavatseb muuta Aasia oma suuruselt teiseks turuks Euroopa järel, investeerides 45 miljonit eurot positsioonide tugevdamiseks selles piirkonnas.

Versace avab sel aastal 11 uut kauplust, neist 9 asuvad Aasias (Hiina, Hongkong, Macao ja Taiwan) ja kaks Euroopas.
Tegevjuhi sõnul oli Versace moemaja läbimüük eelmisel aastal 310 miljonit eurot, tulu oli 4,4 miljonit eurot. Firma puhaskasumi numbrit ei avaldanud.


/Toimetas Merlyn Uusküla/