1 PÕHJUS, MIKS EI TOHI hommikusöögiks puuvilju süüa

1 PÕHJUS, MIKS EI TOHI hommikusöögiks puuvilju süüa

Hommikusöök on päeva tähtsaim toidukord ning peaks sisaldama kõiki makrotoitaineid – valke, aeglaselt imenduvaid süsivesikuid ning häid rasvu. Süües hommikul korralikku ja täisväärtuslikku toitu püsib kõht kauem täis ning vajadus ebatervislike snäkkide järele ei tundugi enam nii ahvatlev. 

Hommikusöök on päeva tähtsaim toidukord ning peaks sisaldama kõiki makrotoitaineid – valke, aeglaselt imenduvaid süsivesikuid ning häid rasvu. Süües hommikul korralikku ja täisväärtuslikku toitu, püsib kõht kauem täis ning vajadus ebatervislike snäkkide järele ei tundugi enam nii ahvatlev. 

Võiks arvata, et puuviljad on alati hea ja tervislik valik, sest tegu on tõepoolest täiesti loodusliku ja puhta toorainega, kuid organismi seisukohalt ei piisa puuviljadest hommikusöögiks. Teisalt sisaldavad puuviljad suures koguses suhkruid ning see omakorda võib vaikselt hakata kehakaalu tõstma.

Kui hommikusöök koosneb vaid puuviljadest, on kõht tunni aja möödudes taas tühi, kuigi suhkruid on organism saanud rohkem kui vaja ja kokkuvõttes tarbitakse sel moel päeva lõikes liiga palju suhkruid, samas võib tekkida valkude puudujääk.

Küll aga võiks puuvilju lisada hommikupudrule ning enne lõunale minekut võtta kiire vahepalana näiteks pool õuna koos Kreeka jogurtiga.

Allikas: shape.com