1 VÄGA TÕHUS NIPP, kuidas 500 kalorit kulutada

1 VÄGA TÕHUS NIPP, kuidas 500 kalorit kulutada

Kuidas kulutada päevas rohkem kilokaloreid ilma et sa peaksid spordisaali külastama? See on võimalik ning antud nipp sobib ideaalselt just neile, kes igapäevaselt istuvat tööd teevad! Higistamist sellega ei kaasne, ent kalorikulu on garanteeritud. Kuluta 500 kilokalorit trenni minemata – milles see nipp täpsemalt seisneb:

Kuidas kulutada päevas rohkem kilokaloreid ilma, et sa peaksid spordisaali külastama? See on võimalik ning antud nipp sobib ideaalselt just neile, kes igapäevaselt istuvat tööd teevad! Higistamist sellega ei kaasne, ent kalorikulu on garanteeritud.

Kuluta 500 kilokalorit trenni minemata – milles see nipp täpsemalt seisneb?

Kõik on väga lihtne! Istuvat tööd tehes kulutab umbes 60 kg kaaluv naine tunnis ligikaudu 48 kilokalorit, ent seistes kulutab ta 0,7 korda rohkem energiat. Seega, kui näiteks tund aega istumise asemel püstiasendis tööd teha, kulutaks ta ühes tunnis 33,6 kilokalorit rohkem ja kui päevas asendada kolm tundi istumist seismisega, oled sa kulutanud 100 kilokalorit rohkem. Viie tööpäevaga teeb see kokku 500 kilokalorit ja aastaga suisa 26 000 kilokalorit! See võrdub kaheksa täispika maratoni jooksmisega! 

Ülekilodest vabanemine on lihtne, kui härjal sarvist haarata ja tegutseda. Asenda kolm tundi istumist seismise või ringiliikumisega ja sa kulutad 100 kilokalorit rohkem. Viis päeva võrdub viiesaja kilokaloriga.

Mitmed uuringud on näidanud, et istuv eluviis on tervisele kahjulik ja põhjustab lisaks ülekilodele ka muid terviseprobleeme. Seistes rohkem püsti, saavad lihased koormust, muutuvad tugevamaks ja sinu tervis muutub ajapikku samuti paremaks.

Sa ei pea sugugi kolm tundi järjest püsti seistes tööd tegema. Piisab, kui teed tund aega tööd istudes ja siis jälle püsti seistes. Päeva jooksul kolm tundi kokku saada on lihtne.

Allikas: bbc.com