3 DIEEDIGA SEOTUD MÜÜTI, mis ei vasta tõele

3 DIEEDIGA SEOTUD MÜÜTI, mis ei vasta tõele

Dieedist rääkides tasub alati meeles pidada seda, et kõige edukam on see dieet, mida sa suudad võtta eluviisina ning mida sa suudad järgida ilma, et sa ennast halvasti tunneksid. Dieet, mida järgides sa piinled, ei tee sind saledaks, sest sa ei suuda seda lõpuni viia.

Dieedist rääkides tasub alati meeles pidada seda, et kõige edukam on see dieet, mida sa suudad võtta eluviisina ning mida sa suudad järgida ilma, et sa ennast halvasti tunneksid. Dieet, mida järgides sa piinled, ei tee sind saledaks, sest sa ei suuda seda lõpuni viia.

Allpool on välja toodud kom dieediga seotud müüti, mis ei vasta tõele:

1. Ühe toidukorra ajal ei tohi korraga tarbida proteiini ja süsivesikuid

Selline ekslik arvamus läheb risti vastu tervisliku toitumise põhireeglitega. Organism vajab kõiki toiduainegruppe igal söögikorral – erinevates toiduainegruppides leiduvad toitained aitavad kaasa seedimisele. 

2. Range dieet on parim viis kaalus alla võtta

Kui sa võtad kaalus alla järsku, toimub see enamuses organismi veekaotuse arvelt ja kohe, kui sa pöördud tagasi oma tavapärase menüü juurde, tulevad ka lisakilod tagasi. 

3. Väherasvased nii-öelda lightmärgiga toiduained on dieedi ajal parimad 

Ole light tootemärgiga ettevaatlik ja loe alati täpset koostist. Tihtipeale on light-toodetes väga palju suhkruid ja soola ning ka see on halb. Pigem eelista naturaalseid tooted, millel on madal suhkrusisaldus ja pisut kõrgem rasvasisaldus.

Allikas: shape

Sarnased artiklid