3 NIPPI, KUIDAS 1. septembriks 5 kg kaalust alla võtta

4 kommentaari
3 NIPPI, KUIDAS 1. septembriks 5 kg kaalust alla võtta

Kaalust alla võtmine võib osutuda vägagi keeruliseks ning vahel lausa võimatuna näivaks ettevõtmiseks, ent teisalt on võimalik väga edukalt ka paari nädalaga mitmest lisakilost vabaneda. Kõik on kinni suhtumises ning selles, kui väga soovitakse oma eesmärgini jõuda.

Kaalust alla võtmine võib osutuda vägagi keeruliseks ning vahel lausa võimatuna näivaks ettevõtmiseks, ent teisalt on võimalik väga edukalt ka paari nädalaga mitmest lisakilost vabaneda. Kõik on kinni suhtumises ning selles, kui väga soovitakse oma eesmärgini jõuda.

Kahe nädalaga on võimalik isegi kuni viis kilogrammi kaalust alla võtta, kuid seda soovitatakse pigem neile, kellel on ülekilosid rohkem kui 15 kg! Mida suurem ülekaal on, seda hõlpsam on esimestest kilodest vabaneda.

Kui sul on ülekilosid vähem, siis kaotad ilmselt kaks kuni kolm kilo kahe nädala jooksul, mitte rohkem ja tegelikkuses ei ole ka tervislik liiga järsult kaalust alla võtta.

Allpool on välja toodud kolm nippi, mille abil on võimalik kahe nädalaga kuni viis kilogrammi kaalust alla võtta:

1. Loobu magusast ja alkoholist

Suhkur ja alkohol jäta menüüst päevapealt välja ning sinna alla kuuluvad loomulikult kõik saiakesed, koogid, kommid, pirukad, jäätised, kokteilid. Selle asemel söö värskeid marju – maasikaid, vaarikaid, sõstraid, mustikaid, kirsse.

2. Liigu vähemalt 15 000 sammu päevas või mine trenni

Mida rohkem sa liigud, seda hõlpsam on kaalust alla võtta, sest kalorikulu kasvab. Trenn ja liikumine kiirendavad ainevahetust ning aitavad tänu sellele tõhusamalt kõhurasva põletada ja ei tasu unustada, et trenni tehes arenevad ka lihased ning mida suurem lihase protsent on, seda rohkem kaloreid inimene päevas kulutab.

3. Tarbi päevas 1,5 kilogrammi köögivilju

Lisa oma menüüsse hooajalised köögiviljad ning tarbi neid värskel ja küpsetatud kujul. Kartulit ja progandit võiks päevas tarbida mitte rohkem kui 300 grammi, kuid teisi võib julgelt rohkemgi süüa. Valmista porganditest, kapsast, kaalikast, peedist, suvikõrvitsast, kõrvitsast, lillkapsast ja brokolist mõnusaid roogasid, mis täidavad kõhtu.

Väga tähtis on ka asjaolu, et mitte ühtegi toidukorda ei tohi vahele jätta ning süüa tuleb iga paari tunni tagant. Nälgimisega kaalust alla võtta on äärmiselt ebatervislik ning sellega võib organismile palju kahju teha.

Allikas: shape

Sarnased artiklid