3 SALAKAVALAT PÕHJUST, miks su kehakaal ei lange

8 kommentaari
3 SALAKAVALAT PÕHJUST, miks su kehakaal ei lange

Sa oled juba mõnda aega üritanud kaalust alla võtta, kuid miskipärast ei lähe asjad sugugi nii nagu sa tahaksid ning kehakaal on otsustanud jonnakalt seisma jääda või liigub hoopiski tõusvas joones – sa pole sugugi ainus naine, kellega see juhtunud on. Võimalikke põhjuseid, millest see tulla võib, on mitu.

Sa oled juba mõnda aega üritanud kaalust alla võtta, kuid miskipärast ei lähe asjad sugugi nii nagu sa tahaksid ning kehakaal on otsustanud jonnakalt seisma jääda või liigub hoopiski tõusvas joones. Sa pole sugugi ainus naine, kellega see juhtunud on. Võimalikke põhjuseid, millest see tulla võib, on mitu.

Allpool on välja toodud kolm kõige levinumat põhjust, mis kehakaalu langemist takistavad:

1. Unerütmi puudus

Et sinu keha ja ainevahetus saaks normaalselt toimida, on väga oluline, et sul oleks kindel unerütm ning kindlasti ei tohiks kannatada unepuuduse all. Kvaliteetne ja korrapärane uni mängib kaalulangetuse osas väga suurt rolli.

2. Stress

Stress tekitab ainevahetuses häireid ning aeglustab seedimist. Kui sa tunned, et pinged kasvavad üle pea, võta aeg maha ja vaata oma elu kõrvalt. Kui midagi tuleb muuta, siis muuda seda. Eesmärk on vabaneda stressist ja siis hakkab ka kehakaal langema.

3. Väikesed toiduportsud

Selleks, et ainevahetus saaks normaalselt toimida, peab organism saama piisavas koguses kõiki vajalikke toitaineid ja see tähendab, et ka köögivilju on vaja iga päev. Söö kõht alati korralikult täis ning vaata, et sa saaksid 30-35 grammi kiudaineid iga päev.

allikas: Women’s Health

Sarnased artiklid