3 TOITU, MIS aitavad kiiremini magama jääda

6 kommentaari
3 TOITU, MIS aitavad kiiremini magama jääda

Unetus tekitab stressi ja sellega kaasnevad pikas perspektiivis ka tervisehäired, sest kui organism ei saa pikema aja jooksul ennast korralikult välja puhata, muutub immuunsüsteem nõrgaks ja inimene loiuks. Kuid on olemas teatud toidud, mida süües tuleb parem uni ja täpselt samamoodi tuleks teatud toite ning jooke aga hoopiski vältida.

Unetus tekitab stressi ja sellega kaasnevad pikas perspektiivis ka tervisehäired, sest kui organism ei saa pikema aja jooksul ennast korralikult välja puhata, muutub immuunsüsteem nõrgaks ja inimene loiuks. Kuid on olemas teatud toidud, mida süües tuleb parem uni ja täpselt samamoodi tuleks teatud toite ning jooke aga hoopiski vältida.

Enne uinumist ei tohiks kindlasti juua kohvi, alkoholi ega ühtegi muud jooki, mis neid kahte sisaldab.

Allpool on välja toodud kolm toitu, mille söömine toob teadlaste sõnul parema une:

1. Kaerahelbed

Kaerahelbed sisaldavad erinevaid aminohappeid, vitamiine ja organismile vajalikke mineraalaineid, mis omakorda aitavad kehal toota sellist hormooni nagu seda on melatoniin. Just melatoniin reguleerib und ja selle kvaliteeti.

2. Banaanid

Tänu kõrgele magneesiumi, kaaliumi, trüptofaani ja B-vitamiini sisaldusele mõjub väikese banaani söömine enne uinumist lausa loodusliku unerohuna.

3. Mandlid

Mandlid sisaldavad häid rasvu ja magneesiumit, mis samuti aitab une kvaliteeti parandada.

Allikas: Daily Mail

Sarnased artiklid