5 HOMMIKUSÖÖKI, mida tasuks vältida

5 kommentaari
5 HOMMIKUSÖÖKI, mida tasuks vältida

Päeva alustamine punnis kõhuga ei kõla just kõige meeldivamalt. Veebileht Prevention kogus kokku hommikusöögid, mis on küll kerged ja tervislikud, kuid panevad su kõhu nagu õhupalli paisuma. Toome teieni neist viis kõige üllatavamat.

Smuuti

Isegi kui sa oled smuuti valmistanud tervislikest koostisosadest, võib see kõhu punni ajada. See on osaliselt tingitud asjaolust, et vedelik võtab kõhus palju ruumi. Läbi kõrre joomine võib olukorda veelgi halvendada, sest siis jõuab makku rohkem õhku.

Kausitäis puuvilju

Puuviljade söömine võib kõlada suurepärase viisina hommiku alustamiseks. On siiski võimalik, et laskud äärmusesse – eriti magusate puuviljadega nagu näiteks virsikud, ploomid, nektariinid, aprikoosid, kirsid, õunad ja pirnid.

Need puuviljad sisaldavad fruktoosi, mille seedimine võib paljudele probleeme tekitada. Sooltes tekib gaas, mis suurendavad punnis kõhtu ja tekitavad ebamugavustunnet.

Dieetkohvid

On täiesti võimalik, et peale dieetjohvi joomist tunned ennast kuidagi raskelt. Täpselt nagu fruktoosiga, paneb soolebakterid tööle ka madala kalorisisaldusega jookides olev magusaine. 

Piimaga valmistatud puder

Kui sul on probleeme piimaga, siis sellega valmistatud puder pole just kõige mõistlikum idee. Piimatooted põhjustavad paljudel kõhupuhitust ja turseid. 

Proteiinibatoon

Kui proteiinibatoon sisaldab sojaube, võib see põhjustada turseid. Nimelt sisaldavad sojaoad suhkruid, mille seedimine võib olla raske. Kui batoon sisaldab ka magusaineid, võib kõhupuhitus veelgi hullem olla.