60 SEKUNDI HARJUTUS, mis muudab kõhu 30 päevaga lamedaks

39 kommentaari
60 SEKUNDI HARJUTUS, mis muudab kõhu 30 päevaga lamedaks

Kõik naised sooviksid omada lamedat ja trimmis kõhtu, ent selleks tuleb regulaarselt trenni teha ja muidugi loobuda suhkrust ning muust ebatervislikust toidust. Väga oluline on teha harjutusi, mis tõepoolest kõhulihaseid treenivad ja paraku kipub olema nii, et erinevad harjutused treenivad vaid teatud üksikuid lihasgruppe.  Nüüdseks on aga kinnitust saanud, et on olemas üks kõhulihaste harjutus, mis tõepoolest treenib korraga kõiki kõhulihaseid!

Kõik naised sooviksid omada lamedat ja trimmis kõhtu, ent selleks tuleb regulaarselt trenni teha ja muidugi loobuda suhkrust ning muust ebatervislikust toidust. Väga oluline on teha harjutusi, mis tõepoolest kõhulihaseid treenivad ja paraku kipub olema nii, et erinevad harjutused treenivad vaid teatud üksikuid lihasgruppe.

Nüüdseks on aga kinnitust saanud, et on olemas üks kõhulihaste harjutus, mis tõepoolest treenib korraga kõiki kõhulihaseid!

Tegu on plank-harjutusega, mis on staatiline ehk siis harjutuse tegemine seisneb oma keha paigalhoidmises ja see pole sugugi nii lihtne, kui arvata võiks. Kui sa oskad võtta õiget plank-asendit, saavad koormust sinu kõhulihased, seljalihased, jalad, käed, õlad – see harjutus võtab algaja võhmale ka 20 sekundiga.

Kui sa soovid reaalseid tulemusi, siis tuleks kolm korda päevas võtta sisse plank-asend ja olla selles staatilises asendis 60 sekundit järjest. Iga viimsegi sekundi jooksul pead sa oma kõhulihaseid pingul hoidma ja keha täielikult kontrollima.

Et sa saaksid paremini aru, milline plank-asend välja näeb, vaata allpool olevaid fotosid:

Kuidas võtta sisse õige plank-asend:

– Vaata, et sinu küünarnukid oleksid õlgade laiuselt! Küünanurkid peavad olemas vastu maad ja käed samuti.

– Aseta mõlema käe sõrmed mugavalt kohakuti. 

– Kannad peavad olema puusade laiuselt harkis ja varbad peavad olema maas.

– Puusad ei tohi olla kõrgel – peeglist vaadates ei tohi keha moodustada kolmnurka, vaid peab olema täiesti sirge. 

– Sinu pea peab vaatama otse, kael peab samuti pingul olema.

– Õige asend tähendab seda, et sa tunned pinget kõhus, jalgades, õlgades, seljas, kätes – kogu keha on pingul, mis tähendab, et selle harjutuse tegemise vältel saavad koormust kõik lihasgrupid sinu kehas. Olenevalt sellest, milline kehaosa sul kõige vähem treenitud on, siis selles osas sa kõige suuremat pinget ka tunned.

Alguses tasub plank-asend sisse võtta peegli ees, sest muul moel ei oska sa oma puusade kõrgust õigesti reguleerida! Kui puusad on liiga kõrgel, siis harjutus ei toimi! Kui sa liigutad oma keha selle harjutuse ajal, siis see harjutus ei toimi! 

Kui oled õige positsiooni sisse saanud, harjuta oma keha kuni jaksad järjest selles asendis olema. Hiljem võid ka mitu minutit olla ja nii ei pea sa kolm korda päevas seda tegema!

Põnev fakt ka selle loo juurde: Guinnessi rekordite raamatu kohaselt kuulub plank-asendi rekord 57aastasele George Hood’ile, kes on endine merejalaväelane! George suudab plank-asendis olla üle 5 tunni! Ta parandab oma isiklikku rekordit iga mõne aja tagant, seega viiakse Guinnessi rekordite raamatusse muudatus sisse üsnagi sageli.

Kindlasti ootame ka lugejate kommentaare antud harjutuse osas! 

 

Allikas: higherperspectives.com