8 SOOVITUST, kuidas keskeas kaalutõusu vältida

10 kommentaari
8 SOOVITUST, kuidas keskeas kaalutõusu vältida

Kui 20ndates eluaastates tundus, et võisid ükskõik mida suhu panna, ilma et kaal tõuseks, siis juba 30aastaselt märkad, et see aeg on nüüd möödas ning tuleb jälgima hakata, mida ja kui palju süüa. Toome teieni kaheksa nõuannet, kuidas keskeas kaalutõusu vältida. 

1. Jälgi, palju sa liigud

Kui võimalik, siis eelista alati kõndimist. See on kasulik soovitus ükskõik mis vanuses inimestele, kuid mida vanemaks saad, seda parem on autoga sõitmisele kõndimist eelistada.

2. Hommikusöök

Enne päeva alustamist söö korralik, kuid tervislik hommikusöök. 

3. Söö regulaarselt

Ürita süüa regulaarselt iga 3-5 tunni tagant.

4. Ära söö hilisõhtul

Väldi hilisõhtul söömist, see on kõige kergem viis, kuidas ülekilod tekivad. Samuti mõjutab hilisõhtul söömine unekvaliteeti.

5. Maga piisavalt

Piisavalt magamine on kaalu seisukohalt väga oluline. Kui magad liiga vähe ja pahasti, viib see liigse söömiseni ja liikumise vähenemiseni.

6. Alkohol

Ära tarbi liigselt alkoholi. Samuti suurendab alkohol söögiisu ja sisaldab ohtralt kaloreid.

7. Muuda spordi tegemine kergeks

Trenni saab teha ka kodus – sa ei pea minema jõusaali ning võid treenida siis, kui tahad.

8. Tea oma kaalu

Paar korda aastas tasuks end kaaluda ja mõõta ning olla teadlik, mis suunas sa liigud. 

 

allikas: Women’s Health

Sarnased artiklid