KUI PALJU VETT peaksid sa tegelikult jooma?

3 kommentaari
KUI PALJU VETT peaksid sa tegelikult jooma?

Kui palju vett peaks inimene päevas jooma ja kas vesi peaks olema külm, leige või pigem soe? Huvitaval kombel mängib üsnagi suurt rolli isegi tarbitava vee temperatuur ning spetsialistid soovitavad seda valida vastavalt oma tervislikule seisundile.

Kui palju vett peaks inimene päevas jooma ja kas vesi peaks olema külm, leige või pigem soe? Huvitaval kombel mängib üsnagi suurt rolli isegi tarbitava vee temperatuur ning spetsialistid soovitavad seda valida vastavalt oma tervislikule seisundile. 

Kui eesmärgiks on kaalust alla võtta, siis peaks kindlasti tarbima vähemalt kaks liitrit vett päevas.

Teadlased soovitavad õppida kuulama oma keha ja ning ütlevad, et vett tuleks juua siis, kui sa tunned selleks vajadust, ent siiski enne, kui kurk juba kuivab – see on märk sellest, et organismil on juba vedelikupuudus ja seda tuleks ennetada. Lihtsaim moodus kontrollida, kas sinu organism saab piisavalt vedelikku, on vaadata oma uriini värvust – kui see on helekollane, siis on kõik korras. Kui see on aga muutunud tumedaks, siis tähendab see, et sa jood liiga vähe vett ja keha on defitsiidis.

Kui sa aga sööd, siis söögi kõrvale vett ega ka muid vedelikke juua ei tasu, sest nii lahjendad sa maomahlu ja see omakorda muudab seedimisprotsessi keerulisemaks. Magu on tark organ ja tajub ära, millal tuleks toidu vastuvõtmiseks ennast valmis panna – selleks eraldab ta maomahlu, mis toitu seedivad.

Rääkides vee temperatuurist, siis ekspertide sõnul võiks eelistada pigem kuuma vett. See aitab kaalust alla võtta, leevendab maoprobleeme, aneemiat, kõhukinnisust, puhastab organismi toksiinidest ja parandab uriini kvaliteeti.

Allikas: health.com

Sarnased artiklid