NAINE, TAHAD ILUSAID JA PRINKIS RINDU? Vaata siia!

3 kommentaari
NAINE, TAHAD ILUSAID JA PRINKIS RINDU? Vaata siia!

Naise rindu on läbi aegade peetud väga seksuaalseks ja ligitõmbavaks ning sellest tulenevalt pole ka ime, miks tänapäeval paljud naised rinnaoperatsiooni kasuks otsustavad. Ei ole olemas naist, kes ei tahaks, et tal oleksid kaunid ja prinkis rinnad, ent paraku võib rindade kuju ajaga muutuda ja rinnad kaotavad oma elastsuse.

Naise rindu on läbi aegade peetud väga seksuaalseks ja ligitõmbavaks ning sellest tulenevalt pole ka ime, miks tänapäeval paljud naised rinnaoperatsiooni kasuks otsustavad. Ei ole olemas naist, kes ei tahaks, et tal oleksid kaunid ja prinkis rinnad, ent paraku võib rindade kuju ajaga muutuda ja rinnad kaotada oma elastsuse.

Õnneks on olemas mitmeid mooduseid, kuidas rindade elastsust hoida ja taastada ning neid teadmisi tasub praktiseerida võimalikult varakult.

Tahad, et sinu rinnad oleksid prinkis ja ilusad, siis järgi neid soovitusi:

1. Väldi kõhuli magamist!

Kõhuli magamine ei mõju rindadele hästi, sest nii avaldab keharaskus neile liigset survet ja see mõjutab rindade kuju. Kui igal ööl kõhuli magada ja nii pikema perioodi vältel, siis võib kindel olla, et see muudab rinnakuju inetumaks.

2. Masseeri õliga!

Rindade regulaarne masseerimine muudab rinnad pringimaks ja kui kasutada head massaažiõli, püsib ka rindade ümbruses olev nahk kauni ja niisutatuna. Paar korda nädalas võiks kindlasti oma rindu masseerida.

3. Kanna harvem rinnahoidjat!

Erinevad uuringud on näidanud, et naistel, kes kannavad rinnahoidjat harva, on pringimad ja kaunimad rinnad kui neil, kes kogu aeg rinnahoidjat kannavad. Teadlaste sõnul muudab rinnahoidja pidev kandmine meie rinnad laisaks ja nad ei hoia ennast enam ise ilusti, sest rinnahoidja toetab neid pidevalt.

4. Treeni ka rinnalihaseid!

Sport teeb lihased tugevaks ja kindlasti peaks treenima ka rinnalihaseid – nii ei vaju rinnad ära ja rindade kuju muutub kauniks. Harjutusi, mis rinnalihaseid treenivad, on mitmeid ning allpool olevas videos näed, milliseid sa tegema peaksid.

Allikas: health.com