Sulle ei meeldi vara ärgata? 5 nippi, mis sind aitavad

Sulle ei meeldi vara ärgata? 5 nippi, mis sind aitavad

Paljud kurdavad, et hommikud on nende jaoks kõige ebameeldivam osa päevast – äratuskell heliseb halastamatult vara, korralikult söömiseks pole aega ja tuju on halb, sest tegelikult tahaks tagasi voodisse ronida, aga ei saa … Kui ka sina oled üks neist, siis allpool olevad soovitused on just sulle – 5 nippi, kuidas oma hommikud meeldivaks muuta!

Paljud kurdavad, et hommikud on nende jaoks kõige ebameeldivam osa päevast – äratuskell heliseb halastamatult vara, korralikult söömiseks pole aega ja tuju on halb, sest tegelikult tahaks tagasi voodisse ronida, aga ei saa … Kui ka sina oled üks neist, siis allpool olevad soovitused on just sulle – 5 nippi, kuidas oma hommikud meeldivaks muuta!

Selleks, et sa end hommikul ärgates kohe energilise ja rõõmsana tunneksid, pead ilmselt oma argipäevarutiinis mõningad muudatused tegema – eesmärk on seda vaeva väärt.

Viis nippi, kuidas oma päevale ilus algus anda:

1. Ärka hommikul 10 minutit varem üles!

Sa võid arvata, et targem oleks õhtul varem magama minna, aga kui sa pole harjunud seda tegema, siis uni lihtsalt ei tule varem peale. Aga kui sa ärkad hommikuti varem üles, tuleb tahes-tahtmata õhtul ka uni varem peale. Hommikul 10 minutit lisaaega annab võimaluse rahulikult kohvi teha, süüa ja päevaplaanidele mõelda. Kui sa suudad end ära harjutada varem ärkamisega, jääd õhtuti ka varem magama. Siinkohal võib appi võtta ka õhtuse jalutuskäigu värskes õhus – pärast seda on mõnus uni kindel tulema.

2. Söö korralikku hommikusööki!

Organism vajab hommikul korralikku kütust – süsivesikud, valgud ja kiudained on kõik tähtsal kohal. Päeva võiks alustada puuviljaga, seejärel keeda endale putru, söö kodujuustu pähklitega või valmista üks kosutav omlett. Ka müsli koos keefiriga on hea idee. 

3. Kuula head muusikat!

Hea muusika teeb alati tuju paremaks ja annab energiat. Meil kõigil on oma lemmiklaulud, mille kuulamine annab jõudu ja motiveerib uutele väljakutsetele vastu astuma. 

4. Liiguta ennast!

Kasvõi viis minutit aktiivset liigutamist annab energiat, paneb ainevahetuse tööle ja vere käima. Võimaluse korral kõnni jalgsi tööle, väga hea idee on aga hoopis kodus muusika saatel paar energilisemat tantsuliigutust teha. Proovi ja sa ei kahetse.

5. Tuuluta tube!

Hoia oma kodus õhk värskena, see tagab parema une ja puhtama õhu. Piisab sellest, kui sa hommikul paariks minutiks akna lahti teed – värske õhk pääseb sisse ning see mõjub efektiivselt ka hommikuse unisuse ja uimasuse vastu.

Ja mis veel – mõtle positiivselt ja usu iseendasse! Ütle endale igal hommikul, et sa oled ilus, tubli ja saavutad kõik, millest unistad! Sest tegelikult täpselt nii see ongi – kõik on kinni meis endis ja selles, milline on meie ellusuhtumine.

 

Allikas: elitedaily.com

 

Toimetas: Karin Karu