TEADLASED AVASTASID, KUIDAS kõhurasvast lahti saada

TEADLASED AVASTASID, KUIDAS kõhurasvast lahti saada

Kõhurasv on probleemiks paljudele naistele ning isegi kui kehakaal dieedi ja treeningu abil langevas suunas liigub, ei taha tüütu rasvakiht talje piirkonnalt kuhugi kaduda. Tihtipeale on see seotud kas ebasobiva toitumiskava või ainevahetuse häiretega – selle asemel, et sisse söödud süsivesikuid energiaks toota ja ära kulutada, ladustab organism neid rasvakihina taljele.

Kõhurasv on probleemiks paljudele naistele ning isegi kui kehakaal dieedi ja treeningu abil langevas suunas liigub, ei taha tüütu rasvakiht taljepiirkonnalt kuhugi kaduda. Tihtipeale on see seotud kas ebasobiva toitumiskava või ainevahetushäiretega – selle asemel, et sisse söödud süsivesikuid energiaks toota ja ära kulutada, ladustab organism neid rasvakihina taljele.

Teadlased on aga välja selgitanud metoodika, mille abil on võimalik taljel olevast kõhurasvast vabaneda ning selleks tuleb oma menüüs mõned muudatused sisse viia ning kindlasti jälgida seda, et ainevahetus ei oleks nii-öelda nälgimisrežiimil! Kui keha tajub, et ta saab liiga vähe süüa, siis lülitab ta ennast automaatselt rasva ladestamise programmile üle ja võib ka kõige süütumad toidupalakesed rasvaks muuta.

Seega päevas tarbitavat kaloraaži ei tohiks vähendada, vaid pigem tuleks valida õiged toitaineallikad – menüü peaks koosnema rasvavaesest lihast ning taimsest toidust, mis sisaldab suures koguses kiudaineid. Just kiudained on need, mille tarbimine suures koguses aitab kõhurasvast lahti saada!

Päevas võiks süüa 21-35 grammi kiudaineid ning mehed võiksid isegi kuni 45 grammi kiudaineid päevas süüa. Lisa menüüsse täisteratooteid, köögivilju, puuvilju, kaunvilju, marju, pähkleid, seemneid ja supertoidupulbreid – spirulina, klorella ja psülliumikestad aitavad hõlpsalt päevast kiudainetekogust täis saada.

Allikas: mindbodygreen