Kristi: … millistes treeningutes käin ja kui sagedasti

Kristi: … millistes treeningutes käin ja kui sagedasti

  Mu tutvusringkonnas on viimasel ajal huvitutud, millistes treeningutes ma käin ja kui sagedasti. Ma ei oska öelda, miks just nüüd, aga mingil põhjusel see nii on… Mõtlesin siis, et ma ei olegi oma veerus väga täpset treeningpäevikut jaganud, aga parem hilja kui mitte kunagi. Üldine põhimõte on siis see, et teha 4 kardiotreeningut nädalas – 2 vastupidavustreeningut madalamal pulsil ja 2 intervalltreeningut. Seda eesmärki arvestades on valitud siis treeningud ja tänaseks päevaks ka sooritatud.
 

Mu tutvusringkonnas on viimasel ajal huvitutud, millistes treeningutes ma käin ja kui sagedasti. Ma ei oska öelda, miks just nüüd, aga mingil põhjusel see nii on… Mõtlesin siis, et ma ei olegi oma veerus väga täpset treeningpäevikut jaganud, aga parem hilja kui mitte kunagi.

Üldine põhimõte on siis see, et teha neli kardiotreeningut nädalas – kaks vastupidavus-treeningut madalamal pulsil ja kaks intervall-treeningut. Seda eesmärki arvestades on valitud siis treeningud ja tänaseks päevaks ka sooritatud.

 

Minu juunikuu treeningplaan: 

I nädal: Gym, FunctionalTone (2x), Zumba

II nädal: PowerPlate, FunctionalTone, Zumba (2x)

III nädal: SummerExpress, FunctionlTone, PowerPlate, Zumba

IV nädal: BodyProgress, PowerPlate, Cycling

V nädal /Juuli I nädal: BodyProgress, PowerPlate, Step&Body, SummerExpress

 

Nüüd aga teine teema – möödunud nädala alguses oli mul võimalus end udupeene Omron kaaluga kaaluda ja saada selle seadme abil rohkelt oma keha kohta informatsiooni. Kaal määrab järgmist:

I määrab keha rasvasisalduse – täna on see veel pisut üle normi. Ausalt öeldes see isegi ei üllatanud väga, sest tean ja näen oma keha probleemseid piirkondi ja just sealt see tulemus tuleb. Nagu olen varemgi öelnud ja veel tänagi seda kinnitan, et töö läheb edasi ja küll tuleb ka see aeg, kui kaal näitab sobivat protsenti ja probleemsed piirkonnad kehal on muutunud sobilikumaks.

II määrab kehamassi indeksi (näitab inimese kaalu ja pikkuse suhet) – sain info, et olen igati normkaalus.

III näitab skeletilihaste osakaalu – tulemus oli hea ja ühe sõnaga öeldes – normis.

IV näitab ka siseelundite rasvataset, mis oli samuti normis.

V määrab ka kalorikulu puhkeasendis – minu puhul siis 1440 kcal.

 

Kaal kõigub, aga treeneri sõnul pidi see vägagi normaalne olema… 69; 69,5; 70. Hetkel 69,8 kg.

 

Päikest,

Kristi