Reklaam sulgub sekundi pärast

Carolina Herrera meestele!

 

 

Rännak CH MEN maailma

Uus Carolina Herrera parfüüm meestele – CH MEN.

CH MEN – tõeline reis uute aistingute maailma. Reis, mille eesmärgiks on avastada CH mehe prototüüp – stiilne, rafineeritud ning samas vahetu. СН mees on haaratud oma tegemistest, ta on siiras ja pisut ekstravagantne.

 

ÜHE AROOMI KAHEKSA KUJUNDIT
(jutustab Carolina Herrera juunior)

 

Kaheksa meest ühe loo jaoks. Miks just nemad ja mitte keegi teine? Igaüks meie poolt välja valitud meestest on parfüümi saamisloosse põiminud oma „isiklikke“ elemente, rikastades ja süvendades niimoodi selle loo filosoofiat.

Minu soov tundma õppida mehe stiili olemust tõi mind Íñigo de Arteaga juurde. Ma hindan väga tema arvamust. Olles pärit sajanditepikkuse ajalooga suguvõsast, tõestab Íñigo oma eeskujuga, et elegants ei ole ainult hea maitse, vaid ka intelligentsi ja sensuaalsuse vastastikune seos.

Telmo Rodríguez avas mulle aroomide imelise maailma. Olen vaimustatud tema innukusest, püsivusest ja selgepiirilisusest. Telmo õpetas mind CH MEN parfüümi noote uut- moodi tundma.

Tommy Heinrich on ajakirja National Geographic fotograaf ja tuntud uurija. Ta on käinud sellistes maailma paigus, kuhu inimjalg pole varem kordagi astunud! Tommy aitas mul mõista, kuidas saavad mälestused meie elust sisalduda parfüümi erinevates nootides. 

Palo Samko tutvustas mulle tõelist käsitööliste maailma. Puidulõhnad, mille sees ta igapäevaselt töötab, meenutavad mulle CH Carolina Herrera esinduspoode ja uue CH MEN parfüümi baasnoote. 

Bernard Khoury õpetas mind arhitekti ülitäpse töö käigus ratsionaalsemalt suhtuma mahusse ja proportsioonidesse. Tema looming on suurepärane projekti, struktuuri ja funktsionaalsete võimaluste kombinatsioon – just sellise harmoonia leidsin ma CH MEN parfüümipudelis.

Tugan Sokhiev, hoolimata oma noorusest on ta tõusev täht muusikamaailmas. Tema näitas mulle, et inimese kõik viis meelt kokkuvõetuna taanduvad tegelikult üheks aistinguks. 

Conrad Humphreys on CH MENi võitlusvaimu kehastus. Tema kirg mere ja spordi vastu innustab minema ümbermaailmareisile. Oma eeskujuga tõestab ta, et vaid inimene ise piirab end püüdluses paremuse poole. 

 

Ja lõpuks Jérôme Faillant-Dumas, Carolina Herrera reklaamikampaaniate loominguline hing. Tema energia ja leidlikkus on mind alati hämmastanud. Jérôme kutsus mind avastama reklaamimaailma ja näitas, kuidas läbi reklaami on võimalik taasavastada meeste tõed. 

Kõige põnevam reisimisega seotud nüanss on kohtumised uute inimestega. Ma poleks osanud isegi unistada sellisest kaheksast reisikaaslasest! Olen väga tänulik fantastilise reisi eest igaühele neist, kes minu kutse vastu võtsid!

 

 

REISI LÕPPEDES …

«Töötades CH MEN projektiga, õppisin ma tundma CH mehe isiksuse erinevaid tahke, avastades neid igas kaheksas reisikaaslases. Olen õnnelik, et nende meeste sisemaailm ei sõltu päritolust, elukutsest ega vanusest. CH mehed on unistajad, kes oskavad hinnata kõike head, mida elul on pakkuda ega kaota kunagi huumorimeelt. Just sellised mehed on ehedad ja väärivad sügavaimat lugupidamist. Nad on tõelised CH mehed.» Carolina Herrera Jr.


PARFÜÜMI LOOJAD:

CAROLINA HERRERA JR. 
ja ÉMILIE COPPERMANN

 

PARFÜÜMIPUDEL
Lihtne ja samas modernne CH MEN parfüümipudel on arhitektuurilise disainiga ning  rüütatud šokolaadikarva nahka, millel on sissepressitud CH logo. Nahast esikülge kaunistavad punased õmblused ja punane lint metallist CH logoga, mis on Carolina Herrera signatuuriks. 

CH MEN LÕHNASARI
CH MEN Tualettvesi 50 ml (910EEK) ja 100 ml (1180EEK)
CH MEN LISATOOTED
CH MEN  Habemeajamisjärgne näovesi 100 ml (735EEK). Peene lõhnaga habemeajamisjärgne näovesi värskendab, rahustab ja hooldab nahka.
CH MEN Deodorant pihustiga 150 ml (400EEK). Pihustatav deodorant värskendab ja neutraliseerib ebameeldiva lõhna. Sobib igale nahatüübile.
CH MEN Pulkdeodorant 75 g (335EEK). Värskendav mugavas pakendis deodorant neutraliseerib higilõhna pikemaks ajaks. Sobib igale nahatüübile.

 

 

CH MEN müügil alates august 2009.