Helena-Reet Ennet: “Teen seda, mida armastan!”

Helena-Reet Ennet: “Teen seda, mida armastan!”

Helena-Reet Ennet on Gossip.ee tegevjuht ja “Ohmygossip Couture” kaubamärgi omanik. Juba 14aastaselt läks ta Mainori Majanduskooli majandust õppima ning sellest ajast saadik on töötanud eritnevate suurfirmade juures sekretär-raamatupidajast kuni arendusjuhini välja. Helena on olnud ka Buduaar.ee peatoimetaja enne teise tütre sündi. Buduaar uuris, kuidas ta oma kaubamärgi lõi, kust saab “Ohmygossip Couture’i” kaupu osta ja kuidas ta oma aega planeerib. Ligi viis aastat tagasi, kui Helena-Reet ootas oma esimest tütart Estellat, mõtles ta, et võiks midagi päris ise ära teha. Ta on teinud koostööd mitmete tegijate ärimeestega nagu Toomas Sildmäe, Felix Mäguse, Harri Veering, kuni kadunud ärimees Andres Eesmaani välja. Elades Los Angeleses, töötas Helena-Reet sealgi just suurtegijate juures. Ta räägib:”Suurtelt on kerge õppida – ma olen õnnelik, et olen suurteni nii kergelt pääsenud.”
Ühel hetkel aga tunned, et see pole päris see, oled võimekam kui tegevjuht või peatoimetaja, oled võimeline ise oma firma tegema ja seda juhtima ning töötajaid suunama. See mõte ei sündinud üleöö, see kujunes kuidagi samm-sammult. Nii see Gossip Media OÜ loodud sai. Täna olen väga õnnelik, et suutsin see hetk kõigile “ei” öelda ja oma projektile pühenduda. Gossip Media OÜ on registreeritud firma ning selle all reklaamitavad ning müüdavad tooted on ametlikud kaubamärgid tänaseks juba aastaid.”  

Helena-Reet Ennet on Ohmyossip.ee tegevjuht ja “Ohmygossip Couture” kaubamärgi omanik. Juba 14aastaselt läks ta Mainori Majanduskooli majandust õppima ning sellest ajast saadik on töötanud eritnevate suurfirmade juures sekretär-raamatupidajast kuni arendusjuhini välja. Helena on olnud ka Buduaar.ee peatoimetaja enne teise tütre sündi. Buduaar uuris, kuidas ta oma kaubamärgi lõi, kust saab “Ohmygossip Couture’i” kaupu osta ja kuidas ta oma aega planeerib.

Ligi viis aastat tagasi, kui Helena-Reet ootas oma esimest tütart Estellat, mõtles ta, et võiks midagi päris ise ära teha. Ta on teinud koostööd mitmete tegijate ärimeestega nagu Toomas Sildmäe, Felix Mägus, Harri Veering, kuni kadunud ärimees Andres Eesmaani välja. Elades Los Angeleses, töötas Helena-Reet sealgi just suurtegijate juures. Ta räägib:”Suurtelt on kerge õppida – ma olen õnnelik, et olen suurteni nii kergelt pääsenud.”

Ühel hetkel aga tunned, et see pole päris see, oled võimekam kui tegevjuht või peatoimetaja, oled võimeline ise oma firma tegema ja seda juhtima ning töötajaid suunama. See mõte ei sündinud üleöö, see kujunes kuidagi samm-sammult. Nii see Gossip Media OÜ loodud sai. Täna olen väga õnnelik, et suutsin see hetk kõigile “ei” öelda ja oma projektile pühenduda. Gossip Media OÜ on registreeritud firma ning selle all reklaamitavad ning müüdavad tooted on ametlikud kaubamärgid tänaseks juba aastaid.”

“Ohmygossip Couture” kaubamärgi all müüakse naiste-, meeste- ning lasterõivaid, aksessuaare, kotte ja ka pudi-padi. Uus trend on näiteks superarmsad “Hamsa – tooted”. Ükski “Ohmygossip Couture” toode pole tegelikult suvaline särk, jope või maal – Helena-Reet on ise väga religioosne ja kultuuri hindav inimene ning iga asja sisse on pandud sõna otseses mõttes ka hing, mõte, ajalugu ning märk. “Meil pole masstoodangut. Iga asi on tehtud personaalselt ja iga sümbol, kasvõi kangas, on läbi mõeldud,” lisab Helena. “Mind inspireeris “Juicy Couture” edulugu – kaks naist alustasid ei kuskilt, aga tänaseks on nende poed New Yorgi tänavatel. Usun, et unistused täituvad, kui nendesse uskuda! Nimetan kogu seda ettevõtmist siiski esialgu hobiks, sest see on pigem seotud rohkem väljaminekute, mitte sissetulekutega. Minu prioriteet number üks on minu tütred Estella (4a) ja Ivanka (2a),”ütleb Helena-Reet.

Lisaks sellele on Gossip Media OÜ all ka meelelahutus-, uudiste- ning naisteportaalid “Ohmygossip.com” ja “Gossip.ee”, rõiva- ning aksessuaaribränd “Ohmygossip Couture” ning casting- ning modelliagentuur “Ohmygossip Models”.”Ohmygossip Couture” brändi tipuks peab Helena hetkel reklaami Brasiilia lennujaamas ning kohalikes meelelahutusportaalides ning koostööd Barra Shopping ning Rio Sul keskustega. Hetkel ei saa veel Eestis “Ohmygossip Couture’i” tooteid osta, aga Helena sõnul annab ta parima, et peagi netipood ka kodumaal töötaks. Kaupade hinnad on aga kahjuks suhteliselt kõrged, kuna need on suunatud välisturule. Seega tuleks toodete ostmiseks sõita kas Botafagosse või Barra da Tijucasse.

“Ohmygossip Couture” ülemaailmne reklaamnägu on Kristiina “Bellanova” Raudsepp, kes esindab naisterõivaid ning ka aksessuaare mitmetes riikides reklaamtahvlitel ning kohalike ajakirjade ning veebide reklaambänneritel. “Me ei ole nii suured, et saaksime rääkida mingist brändi esindamisest nagu seda teevad Natalja Vodianova, Carmen Kass või mõni teine maailmakuulus modell. Ma olen tavaline “desperate houswife“, kes püüab oma mehe ning oma ideede ja najal õigesti investeerida. Kui see õnnestub, on hästi, kui ei, läheb elu edasi. Mina arvan, et kõige olulisem on tegeleda sellega, mida armastad, uskuda endasse, oma perekonda ning anda endast parim – küll siis tuleb ka edu!”Ohmygossip Couture” lastesortimenti esindavad mu tütred Estella ja Ivanka. Poisterõivaid esindavad kaks väikest armast juudi poissi Steven Mordechai ja Elicha Cohen,”jutustab Helena-Reet.

Helena-Reet otseselt kahe lapse kõrvalt oma aega ei plaaneri.”Minu ainus trump minu enda arvates on see, et ma ärkan jube vara ja olen tohutult entusiastilik. Teen seda, mida armastan. Kahe väikese lapse kõrvalt on see tegelikult suhteliselt “funny business”, aga mind see ei häiri. Ma teengi seda hobi, mitte raha pärast. Mitte et ma rahast ei hooliks, väga hoolin, aga raha pole eesmärk,”seletab Helena-Reet.

Buduaar.ee