Reklaam sulgub sekundi pärast

MIS JUHTUS: KARL-ERIK TAUKARI elukaaslane sai populaarselt kullerfirmalt väga ebameeldiva kogemuse

Karin Karu

Karl-Erik Taukar ja Kerli Kivilaan
Karl-Erik Taukar ja Kerli Kivilaan — FOTO: Kerli Kivilaan/Instagram

Vahel toob elu endaga kaasa olukordi, mis on kõike muud, kui meeldivad.

Muusik Karl-Erik Taukari lauljatarist elukaaslane Kerli Kivilaan annab teada ebameeldivast vahejuhtumist Boltiga. Nimelt kasutas Kerli sellist Bolti pakutavat teenust, kus pakk tarnitakse sulle ühest kohast teise. Kõik ei kulgenud aga üldse nii nagu oleks pidanud.

"Kuidas nii saab? Tellisin sõidutüübiga "delivery" (kohaletoimetamine) sõbranna juurest ühe paki enda koju, sest oli kiire ja ei saanud sellele ise järgi sõita. Tundus igati hea lahendus, olin isegi üllatunud, et nii saab. Teavitust jõudvast boltijuhist muidugi ei tulnud, juht oleks pidanud helistama, et väravast sisse saada, selle asemel aga sõitis minema. Tegu on umbkeelse juhiga, kellega me omavahel ei eesti ega ka inglise keeles suhelda ei saanud," tõdeb Kivilaan, et tegu on üsnagi lootusetu olukorraga.

Lauljatar lisab veel: "Support (tugiteenus) loomulikult ei vasta, aga seda me ei eeldanudki, sest see on juba saamas Bolti firmamärgiks. Lahendus - maksin 14 eurot, juht on pakiga kadunud ja mina paar närvirakku kaotanud. Ehk siis minu küsimus - kuidas on võimalik toimetada edukalt sellises sektoris ilma reaalajas support teenuseta?"

Omapoolse kommentaari andis Buduaarile ka Oscar Rõõm, Bolti sõiduteenuse juht. 

"Meil on kahju, et pakk ei jõudnud kliendini soovitud ajal. Sõidujuht jõudis märgitud aadressile ja ootas seal ligikaudu 10 minutit enne, kui lahkus. Küll aga soovitame juhtidel alati kliendiga ühendust võtta, kui klient ei tule sõiduki juurde. Õnneks lahenes olukord positiivselt ja juht toimetas hiljem paki kliendini. Samuti tegime omaltpoolt kliendile tagasimakse. Vabandame ja loodame, et tulevased “Delivery” kategooria tellimused kulgevad positiivselt."

Bolti juhtum
Bolti juhtum — FOTO: Kerli Kivilaan/Instagram