Eestlanna sai reisil tutvunud šamaanilt nipi, kuidas ideaalkaalu saavutada

28 kommentaari
Eestlanna sai reisil tutvunud šamaanilt nipi, kuidas ideaalkaalu saavutada

Buduaarile kirjutas Kaisa, kes tahtis jagada meiega oma hästitoimivat dieedinippi, mis on aidanud tal ühe kuuga oma ideaalkaalu saavutada ja langetada 5 kilogrammi. Kaisale soovitas seda nippi üks šamaan, kellega ta pooljuhuslikult oma reisil kokku puutus ning kellele ta kurtis oma võimetust kaalust alla võtta. Pärast selle nipi kasutusele võtmist on olukord aga täielikult muutunud. Loe ja proovi järele, sest see nipp ei langeta ainult kaalu, vaid on ka muul viisil tervisele kasulik.

Buduaarile kirjutas Kaisa, kes tahtis jagada meiega oma hästitoimivat dieedinippi, mis on aidanud tal ühe kuuga oma ideaalkaalu saavutada ja langetada 5 kilogrammi. Kaisale soovitas seda nippi üks šamaan, kellega ta pooljuhuslikult oma reisil kokku puutus ning kellele ta kurtis oma võimetust kaalust alla võtta. Pärast selle nipi kasutusele võtmist on olukord aga täielikult muutunud. Loe ja proovi järele, sest see nipp ei langeta ainult kaalu, vaid on ka muul viisil tervisele kasulik.

Olen proovinud elus väga erinevaid dieete, aga lõpuks leidsin endale sobiva. Minu dieet on väga lihtne, õigemini öeldes, see polegi dieet. See on lihtsalt üks nipp. Iga söögikorra eel joon ma pool liitrit vett. Jah, see tundub õudsalt suur kogus, aga seda tulebki rahulikult juua, muidu võid siseorganitele haiget teha ja tulemus on vastupidine. Joo ja naudi! Ma joon  kolm korda päevas enne põhisööki pool liitrit vett, ning isegi kui vahepeal tuleb snäki-isu, ka siis joon pool klaasi vett ette. Seejärel ootan alati 10 minutit ja asun sööma. Tavaliselt on siis kõht veest juba nii täis, et sööki mahub sisse palju vähem.

Lisaks on suures koguses veejoomine ka kehale vajalik- aitab väljutada jääkained ja seedida paremini toitu. Kokku joon vähemalt 2 liitrit vett päevas. Väga oluline on aga meeles pidada, et vett ei tohi kunagi juua söögi ajal ja see peab olema ära joodud vähemalt 10 minutit enne sööki, et vesi jõuaks su keha ette valmistada. Vesi peab olema sinu põhiline jook päeva jooksul. Loomulikult võid juua tassikese ka oma armastatud kohvi või teed, aga kindlasti mitte gaseeritud jooke või töödeldud ja suhkrustatud mahlajooke.  Oluline on veel mainida ka seda, et need inimesed, kes on harjunud jooma vähem vett, võivad esimene nädal natuke ära ehmatada, kuna kehakaal võib tõusta. Põhjus on selles, et organism kannatas varem veepuuduse all ning katsub nüüd seda vett talletama hakata, kartes, et sa hakkad varsti jälle vähem vett jooma. See õnneks möödub kiiresti ja peagi hakkab keha vett normaalselt läbi laskma. See vee kinnipidamine ei juhtu kõikidega – mul nii ei juhtunud, aga mind lihtsalt hoiatati, et võib ka nii juhtuda.

Mulle igatahes mõjus see nipp superhästi – kõik toit seedib kiiresti ära ning kehakaal langeb vuhinal, kuigi ma pole oluliselt vähendanud oma toidukoguseid.

 

Kas tasub proovimist?

 

Buduaar.ee