Kehakaal ei lange: viga võib olla magamistoas

Kehakaal ei lange: viga võib olla magamistoas

Korralik ja kvaliteetne uni tugevdab immuunsussüsteemi, annab energiat, teeb tuju heaks ning muudab jume säravaks, ent see pole kaugeltki kõik. Paljud Hollywoodi staarid peavad und oma parimaks ilunipiks, mis aitab ka siis, kui miski muu seda ei tee. Teadlaste sõnul on une kvaliteet seotud ka meie ainevahetuse ja füüsilise vormiga!

Korralik ja kvaliteetne uni tugevdab immuunsussüsteemi, annab energiat, teeb tuju heaks ning muudab jume säravaks, ent see pole kaugeltki kõik. Paljud Hollywoodi staarid peavad und oma parimaks ilunipiks, mis aitab ka siis, kui miski muu seda ei tee. Teadlaste sõnul on une kvaliteet seotud ka meie ainevahetuse ja füüsilise vormiga!

Jah, korralik uni aitab ka lisakilodest vabaneda, sest kui me oleme välja puhanud, on energiat rohkem ja tuju parem, seega liigutame me end päeva jooksul tunduvalt rohkem ja kulutame ka rohkem kaloreid. Ka trenni minnes jaksad sa palju rohkem, kui oled korralikult maganud! Uni mängib olulist rolli ka lihaste taastumise osas. Et magamise ajal saab organism puhata, aitab uni ka ainevahetust kiiremaks muuta ja see omakorda aitab kaasa rasvade põletamisele. Kiire ainevahetuse puhul ei ladestu rasvad ega suhkur otse puusadele, vaid keha kulutab need kohe energiana ära. 

Aga kuidas tagada kvaliteetne uni? Siinkohal on väga oluline luua magamistoas õiged tingimused! Kõige tähtsam on sobiv temperatuur – kui magamistoas on liiga külm või kuum, häirib see unerütmi ning magama jäämine on keerulisem. Parim temperatuur on 16-18 soojakraadi!

Lisaks tasub umbes tund aega enne magamaminekut natuke juustu või mõnda muud piimatoodet süüa, sest see aitab uinumisele kaasa.

Väike jalutuskäik värskes õhus on samuti hea idee! 

Seega kui sa soovid kiiremat ainevahetust, rohkem energiat ja saledamat pihta, loo endale õiged magamistingimused ning maga igal öösel 7-8 tundi! 

Allikas: Youbeauty.com