Kiiresti kaalust alla ja saledam figuur: 10 nippi

Kiiresti kaalust alla ja saledam figuur: 10 nippi

Suvi ja rannahooaeg on ukse taga ning paljud naised on viimaks otsustanud, et paarist lisakilost võiks siiski vabaneda ja muidugi tahetakse tulemusi näha võimalikult kiiresti. Jah, me kõik teame, et tegelikult võiks lihtsalt tervislikku eluviisi harrastada ja nii ei tekigi vajadust dieeti pidada ega oma menüüs suuri muudatusi sisse viia. Paraku kõigil see ei õnnestu …

Suvi ja rannahooaeg on ukse taga ning paljud naised on viimaks otsustanud, et paarist lisakilost võiks siiski vabaneda ja muidugi tahetakse tulemusi näha võimalikult kiiresti. Jah, me kõik teame, et tegelikult võiks lihtsalt tervislikku eluviisi harrastada ja nii ei tekigi vajadust dieeti pidada ega oma menüüs suuri muudatusi sisse viia. Paraku kõigil see ei õnnestu …

Parim viis võimalikult kiiresti paarist lisakilost vabaneda, on oma söömisharjumustega seoses mõned korrektuurid teha. 

Allpool on 10 tõde, mille abil on sul tõepoolest võimalik kaalust alla võtta üpriski lühikese ajaperioodi jooksul. Seda muidugi siis, kui sa kiusatuste küüsi ei lange

1. Viska oma menüüst päeva pealt välja toitainetevaesed toidud. Toit, mis annab kaloreid, aga kõhtu ei täida, on sinu talje suurim vaenlane. Põhjaliku ülevaate sellest, mis sinu menüüs olla võiks ja mis mitte, on siin

2. Söö kõrge valgusisaldusega toitu! Hommikusöögiks vali näiteks 200 grammi väherasvast kohupiima, mille valgusisaldus 100 grammi kohta on 18 grammi. Lisa kohupiimale värskeid marju ja mett ning maitsev söök ongi olemas. Hea idee on ka omlett kahest suurest munast ühe munakollasega! Valmista omletti oliivõliga, mitte margariiniga ja lisa sellele kodujuustu ning näiteks päikesekuivatatud tomateid. Kes soovib süsivesikuid, siis tasub eelistada putrusid, sest need sisaldavad aeglaselt imenduvaid süsivesikuid ja kõht püsib täis mitu tundi. Esimesel päeva poolel võib süsivesikuid tarbida küll, ent õhtusöögiks vali kindlasti valgurikas toit. Täpne ülevaade sellest, mida õhtul sööma peaks, on siin

3. Joo vett. Ei mingeid poemahlasid ega suhkrurohkeid limonaade. Kõige tavalisem vesi on parim! Kaks liitrit vette võiks päevas juua kindlasti ja seda tuleb teha päeva jooksul, mitte ühe korraga. Kui sa ei ole kindel, kas tarbid vett piisavas koguses, saad seda välja uurida siin

4. Liigu! Eesmärgiks on kulutada rohkem energiat, kui sa sisse sööd – nii kehakaal langebki!

5. Magusa asemel võib näksida kuivatatud datleid, aprikoose, goji marju, mooruspuumarju, viigimarju või võtta lusikatäis mett. Aga väikeses koguses!

6. Söö sooja toitu kaks korda päevas! Tee ise köögiviljadest kosutavaid püreesuppe, salateid. Tooretest köögiviljadest valmista smuutisid. Soe toit rahustab kõhtu ja täidab paremini. 

7. Väldi valmistoidu ostmist! Poesalatid sisaldavad tavaliselt palju soola ning salatimaterjal pole just kõige kvaliteetsem. Parim variant on turult ise värske kraam koju valmis osta. Päevas ei tohiks tarbida soola rohkem kui 5 grammi!

8. Maga korralikult. Kaheksa tundi ööpäevas on vajalik, et sinu keha saaks puhata, ainevahetus toimiks korralikult ja energiat jaguks. 

9. Ei mingit alkoholi. Siinkohal pikemat juttu pole.

10. Kõht ei tohi liiga tühjaks minna. Söö regulaarselt iga paari tunni tagant, joo vett ja ära lase kehal nälga kannatada. Veresuhkrutase peab normis olema.

Allikas: internet