Kuudieet – kas nali või tõeliselt efektiivne dieet?

32 kommentaari

Kuudieet on midagi täiesti erinevat ning ennekuulmatut. Kuudieet seisneb selles, et kahaneva kuu ajal 8 päeva jooksul tuleb süüa ainult päeva pimedamal poolel (päikeseloojangu ja päikesetõusu vahel). Süüa tohib vaid valget värvi toiduaineid.

Kuudieet on midagi täiesti erinevat ning ennekuulmatut. Kuudieet seisneb selles, et kahaneva kuu ajal 8 päeva jooksul tuleb süüa ainult päeva pimedamal poolel (päikeseloojangu ja päikesetõusu vahel). Süüa tohib vaid valget värvi toiduaineid.

2-4 liigset kilogrammi kaovad nagu tina tuhka. Õhtul ei piina teid näljatunne ning kuudieedi tulemusel taastub ka normaalne menstruatsioonitsükkel. Naturaalsete vitamiinide puudujäägi korvamiseks kasutage aga siiski kompleksvitamiine. Kuudieet ei sobi neile, kes ei talu piimatooteid.

Kuudieet on aidanud isegi „sünnipäraselt” raske kondiga inimesi. Kuudieet on tõeliselt tõhus, kes julgeb, see proovigu. Toiduekspertide arvamus võib  kuudieedi suhtes üsna vastakas olla, kuid viimases hädas ei huvita meid enam need toiduekspertide peened arvamused. Kellel ikka paarkümmend lisakilo kintsudel, see prooviks ükskõik mida, et neist lahti saada.

Kahanev kuu kisub organismist välja vett ja toksiine ning seega kaotab ka lisakilod. Kahaneva kuu ajal dieedi pidamine paneb ainevahetuse korralikult toimima ja kaalu paika ning hiljem on raske uuesti kaalus juurde võtta.

Hommikusöök süüakse enne koidikut. Enne päikesetõusu pole veel isu jõudnud tõusta ja väiksest einest saab kõhu täis. Päeval on kergem tühja kõhtu kannatada, sest tööl on kiire ja muid tegemisi on kuhjaga. Õhtusöök süüakse peale päikeseloojangut. Magama minnakse täis kõhuga!

Miks on kogu toit valge? Sest enamus valgeid toiduaineid on piimatooted ning neis on palju valke, aminohappeid ja kaltsiumi, mis aitavad kiiremini kõhnuda ja toitumispiiranguid kergemini taluda.

Mida süüa?

Munavalged sisaldavad aminohappeid ning munavalgetest võid teha suurepärase omleti. Valge kanaliha sisaldab vähe kolesterooli ja kaloreid. Valge kalaliha, tursk, koha, paltus on ökoloogiliselt puhtad, sest nendes peaaegu et polegi rasva. Kaloreid on kalas veel vähem kui linnulihas. Saiakuivikud annavad energiat ning ei ärrita magu ega tekita raskustunnet kõhus. Valged köögiviljad nagu aedrõigas, valge peakapsas ja aeduba sisaldavad kiudaineid ja vitamiine ning aitavad ainevahetust normis hoida. Valge riis ja kartul juhivad organismist vedeliku välja ja aitavad puhastumisele kaasa. Valge pipar on mahedam kui must. Suhkur annab toidule maitset, aga sellega ei tasu liialdada.

Kuidas dieeti pidada?

Hommiku ja õhtusöögiks pakutakse välja 8 varianti. Valida tuleb 8 paari, aga nii, et ükski toit ei korduks 2 päeva järjest. Päevas omandatakse umbes 1000 kalorit. Toitu süüakse peamiselt õhtul, aga mitte hiljem kui tund enne magamaminekut. Päevasel ajal näksida ei tohi. Vedelikku peate jooma vähemalt 1 liitri päevas. Kohvi ja tee joomine on keelatud. Joo näiteks allikavett. Rasvade asemel kasuta taimeõli. Joo päevas ära 160 ml 0.5 %-list piima või keefirit. Suhkrut üle 2 teelusika päevas tarbida ei tohi.

HOMMIKUSÖÖGIVARIANDID

1) Naturaalne jogurt- 200 ml, 150 kcal

2) Omlett 4-st munavalgest, 0,5 tl taimeõliga. 200 kcal

3) 2%-line kohupiim. 200g annab 210 kcal.

4) Rasvatu kohupiim 100 g, 2sl 15%-list hapukoort ja soovi järgi 1 tl suhkrut. 200 kcal.

5) Naturaalne jogurt- 200 ml, segatud pastilaaga või kuubikuteks lõigatud sefiiriga. 210 kcal.

6) Jämeda riiviga riivitud valge aedrõigas (150 g), 3 munavalget ja pool peenestatud sibulat, segatud 3 sl 15%-lise hapukoorega, lisades maitse järgi äädikat, pipart, soola ja suhkrut. 280 kcal.

7) Tükk suitsutatud paltust valge leivaga, killuke mozzarella juustu leivata. 180 kcal.

8) Riisipuder (60 g, veega keedetud), 1 sl 2%-list piima 1 tl suhkruga. 210 kcal.

ÕHTUSÖÖGI VARIANDID

1) Taimeõlis pruunistatud kanafilee (150g), keedetud valge riis (60g), segatud taimeõlis peenestatud sibulaga. Vahukoor 100 ml ja 1 tl vanillisuhkrut. 700 kcal.

2) Tursafilee (250g) valge pipraga, paneerimata, pruunistatud pannis taimeõlis. Keedukartul- 3 mugulat, kapsaleht äädikaga- võib süüa piiramatult. Vahukoorekreem (100g) 2%-lise kohupiimaga (100g) ja 1 tl suhkruga. 560 kcal.

3) Keedetud kanafileest salat (100g), 3sl valget aeduba konservipurgist, 3 munavalget, hakitud kartulimugul ja sibul, segatud 3 spl hapukoore ja äädikaga (soola-suhkrut maitse järgi). Viil saia, 2 sefiiri. 660 kcal.

4) 3 sõrnikut hapukoorega. Salat peeneks hakitud kapsast ja riivitud valgest aedrõikast, segatud 1 tl oliiviõli ja 1 tl valge veiniäädikaga., lisatud maitse järgi soola ja suhkrut. 520 kcal.

5) Kalkunifilee (150g) pruunistatud taimeõlis, 2 keedetud kartulimugulat, valatud üle 1 sl hapukoorega. Valgete aedubade salat, pool tükeldatud sibulat ja veidi mozzarellat. Sega hapukoorega. 700 kcal.

6) Paltusfilee (150g) pannil pruunistatud, 2 keedukartulit, klaas keefirit, 150 g vahukoort. 750  kcal.

7) Kanafilee (150 g), hautatud vähese koguse veega. Keedetud riisist (30 g) salat, 3 munavalget, kuubikuteks lõigatud mozzarella (50 g).  Naturaalne jogurt (150 g), segatud vahukoore (50 g), ja 1 tl vaniljesuhkruga. 690 kcal.

8) Keedetud paltus (200g) ja 2 keedukartulit, mis on pannil praetud. Kapsasalat, viil valget leiba. Valge šokolaad (25 g). 560 kcal.

 

Buduaari arhiivist