Reklaam sulgub sekundi pärast

Brand NO.8: loome naistele, kes soovivad tunda end mitte ainult ilusana, vaid ka sisemiselt tugevana

Brand NO.8 looming
Brand NO.8 looming — FOTO: Brand NO.8

Brand NO.8 esitleb sügisesel Tallinn Fashion Weekil kollektsiooni, mis kehastab minimalismi ja futurismi kombinatsiooni. “Keskendume naiselikkuse rõhutamisele, keskendudes siluettidele, mis toovad elegantselt esile figuuri loomulikud omadused,” ütleb moemaja.

Kollektsiooni iga element on läbi mõeldud, et anda edasi naise sisemist jõudu ja harmooniat, tema iseloomu ja emotsioone. Peamiseks inspiratsiooniks mudelite loomisel on kaasaegse naise vastupidavus ja rafineeritus, tema võime olla ühtaegu nii tugev kui haavatav, enesekindel ja unistav.

Kollektsiooni paleti põhivärviks saanud burgundia toon on erilise tähendusega. “See sümboliseerib mitte ainult kirge ja jõudu, vaid ka naistele omast sisemist rahulikkust ja enesekindlust. Selles paletis püüdsime peegeldada naiseliku olemuse mitmekülgsust: selle helgest, emotsionaalsest küljest sügavama, varjatuma ja filosoofilisema pooleni. Burgundia värvist saab naiseliku energia, sisemise ilu ja enesekindluse sümbol,” selgitab moemaja.

Disainis kasutatud minimalism sai aluseks selgete ja kokkuvõtlike vormide loomisel. Moemaja kasutab seda kandja loomuliku ilu esile toomiseks, koormamata siluette üle mittevajalike detailidega. “See võimaldab igal naisel tunda end mugavalt ja enesekindlalt igas olukorras, olgu selleks igapäevaelu või õhtune väljasõit. Vormide tõsidus rõhutab elegantsi,” on Brand NO.8 kindel, et minimalistlikud lahendused võimaldavad keskenduda rõivaste individuaalsusele.

Lisatud futuristlikud elemendid väljendavad soovi millegi uue, tundmatu järele. Need peegeldavad aegade vaimu, mil naine elab, kui ta ei karda oma kuvandit katsetada, ühendades traditsioone kaasaegsete trendidega. “Kasutasime ebatavalisi tekstuure ja ootamatuid materjalide kombinatsioone, et tõsta esile oma uuenduslikku lähenemist rõivastele.”

Kollektsiooni inspiratsioonile andis lennu ka idee, et riided ei ole ainult asjad, mida me kanname, vaid üks viise end väljendada. “Oleme kollektsiooni loonud naistele, kes püüdlevad harmoonia poole, soovivad välja näha ja tunda end mitte ainult ilusana, vaid ka sisemiselt tugevana. Moenädalal esitletud rõivad loovad tasakaalu välis- ja sisemaailma vahel, sümboliseerides keha ja hinge harmooniat.”

Kollektsiooniga püüab Brand NO.8 näidata naist kui indiviidi, kes ei karda erineda, katsetada oma kuvandit, kaotamata sisemist harmooniat. “Oleme kindlad, et meie lähenemine võimaldab igal naisel tunda end igas olukorras enesekindlalt ja elegantselt, paljastades tema ainulaadsuse ja tugevuse,” lisab Brand NO.8.

Piletid kolmapäeval, 23. oktoobril kell 19.00 toimuvale Brand NO.8 moeetendusele saadaval Fientas: https://fienta.com/et/tallinn-fashion-week-104972

Brand NO.8 looming
Brand NO.8 looming — FOTO: Brand NO.8