Reklaam sulgub sekundi pärast

GALERII! Vaata, kes käisid kosmeetikafirma 60ndal aastapäeval

Germaine de Capuccini tähistas suurejooneliselt 60ndat aastapäeva
Germaine de Capuccini tähistas suurejooneliselt 60ndat aastapäeva — FOTO: Karina Vaus

Iluspetsialistid kogunesid 27.09 Kalevi Jahtklubi uhiuude klubisaali, kus tähistati sügishooaja algust ja Germaine de Capuccini 60. aastapäeva. Brändi pidulik inspiratsioonipäev oli täis esitlusi, üllatusi, muusikat ja meelelahutust. Külalisi tervitasid Germaine de Capuccini maaletooja Eestis, Kreeten OÜ tegevjuht Maie-Inge Saaliste, kosmeetika müügistrateegiajuht Reet Härmat, tootespetsialist Margot Lainejärv ning rahvusvahelised külalised GDC peakontorist Hispaaniast: farmatseut ning koolitusmanager Ulyana Kosyk ja Euroopa manager Dalai Perdomo.

Üritust juhtis särav glamuuritar Anu Saagim, kes rääkis mida sümboliseerib firma logo - luik. Firma kunagise asutaja, Carmen Vidali sõnul sümboliseerib luik perfektselt seda, mida Germaine de Capuccini kosmeetikatooted naisele annavad: elegantsus,  kirkus, ilu ja puhtus. Seetõttu on luigest saanud firma sümbol, mis on arenenud graafiliselt läbi aastakümnete ja ületanud enam kui 90 riigi piirid. Eestis on Germaine de Capuccini 1998. aastast esindatud  Kreeten OÜ  poolt. Areng ei peatu, GdC laboratooriumides luuakse koostisvalemeid ja tekstuure, et pakkuda lahendusi igale esteetilisele vajadusele. Aastas investeerib GdC teadus- ja arendustegevustesse üle miljoni euro. Tõhusus ja ohutus on brändile esmatähtsad, seega läbivad tooted ja toimeained rangeid teste. Tihedas koostöös dermatoloogide ja meditsiinilis-esteetiliste spetsialistidega on Germaine de Capuccini missiooniks töötada välja protseduurid ja tooted, mis kasutavad uusimat tehnoloogiat. Esteetilise meditsiini suunda esindab Expert Lab tooteliin ja ETM süsteemiga mesoboost seade.

T-Perfume’i lõhnakunstnik Tony Veiler astus üles ettekandega, kus ta esitles uue Time Expert Premier kreemi lõhnanootide emotsionaalset teekonda. Lõhnakunstnik tõi välja, kuidas kreemis sisalduv parfüüm pole lihtsalt meeldiv lõhn, vaid tõeline emotsioonidega mängija. Alates hommikusest bergamoti ja mandariini energiasärtsust kuni kookose ja jasmiini rahuliku puhkusehõnguni – see parfüüm viib sind läbi päeva, pakkudes tunde, et elu on täis energiat ja elegantsi.
Tony selgitas, et lõppnoodid nagu sandlipuu ja patšuli panevad rahuliku, kuid enesekindla lõpppunkti – täpselt see vajatud hetk iseendale, olles samas valmis maailma vallutama. "See kreem on nagu minipuhkus purgis!" lisas Tony.
Lõhnakunstnik rõhutas, et see kreem ei ole lihtsalt nahahooldus – see on meeleolu. Hommikul särtsakas, keskpäeval luksuslik ja õhtul rahulik – kreem muudab iga hetke veidi paremaks.

Seejärel astus ettekandega üles Siret Liivamägi, populaarse Happy Aging kliiniku asutaja ja tegevjuht, kelle missioon on Eestis edendada teaduspõhist preventatiivset ja heaolu meditsiini. Siret avas veidi uksi "longevity meditsiini" maailma, tutvustades meile, kuidas tänu viimase aastakümne teaduslikele läbimurdele on tekkinud sügavam arusaam vananemise mehhanismidest ning kuidas neid mõõta ja mõjutada.

Happy Aging kliinik toob Eestisse maailma parimad anti-aging ja teaduspõhise ennetava meditsiini teadmised. Meie eesmärk on aidata inimestel jõuda optimaalse terviseni, et nautida kvaliteetset elu nii täna kui ka 30 aasta pärast. Elustiili korrektuuride ja meditsiiniliste sekkumiste abil saame lisaks haiguste vältimisele jõuda ka suurepärase energiataseme, hea une, särava naha ning juuste ja korras seedimiseni.

Organismi seespidine vananemine algab juba umbes 25. eluaastast, kuid vananemise välised märgid ilmnevad ajapikku. Tänu viimase aastakümne teadusläbimurretele on tekkinud arusaam vananemise mehhanismidest – kuidas neid mõõta ja ka mõjutada. Veelgi enam, kuidas oma bioloogilist kella tagasi pöörata.

Muusikalise elamuse eest hoolitses armastatud muusik ja näitleja Kristjan Kasearu.